מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   



השמש הים תיכונית היא שמש חזקה, והקיץ הישראלי הוא קיץ לוהט ללא רחמים. דקים ופרגולות מהוות פתרון הצללה לחצר שלנו או למרפסת.. פרגולות יתנו לנו צל נעים, מתחתיו נוכל לשבת בנוחיות על כסא נוח ולהתמסר לציוץ הציפורים ולרחש העצים. חצר או מרפסת שאין בהם פתרונות הצללה יישארו מיותמים מאנשים במשך רוב שעות היום, עד שהשמש תשקע ותאפשר לנו לשבת בנוחות מבלי להצלות בשמש. אבל למה לחכות לשקיעה, כשאפשר לרכוש פרגולות, שחוץ מהצללה, גם מוסיפות הרבה חן ויופי לגינה ולמרפסת שלנו?
כל אדם שיש לו חצר- חלקת אלוהים קטנה משלו, או מרפסת, ולא משנה כמו קטנה המרפסת או הגינה שלו – יכול להעריך את ההנאה שבישיבה בחוץ, עם כוס קפה או לימונדה קרה. אפשר לנקות את הראש ואת המחשבות ופשוט להירגע וליהנות מהאוויר הצח. במיוחד אלה מכם שגרים בעיר סואנת יכולים להעריך את השלווה שבישיבה בחוץ - בין אם יש לכם גינה או מרפסת – מדובר במקומות שכדאי להשקיע בהם – אם זה בשתילת עציצים, שיחים מטפסים, רכישת ריהוט גן נאה ונוח – והחשוב מכל, כדי להגן גם עליכם מהשמש הקופחת ולספק לכם מקום מוצל וקריר – להתקין דקים ופרגולות. דקים ופרגולות גם יגנו על ריהוט גן המושקע שקניתם מפני התבלות בשמש הקופחת והלוהטת.
יש הרבה סוגים של דקים ופרגולות, יש עיצובים מאסיביים ויש עיצובים עדינים ואלגנטיים יותר– יש פרגולות מאלומיניום ויש דקים ופרגולות מעץ, יש פרגולות במראה סטנדרטי ושמרני יותר, ויש פרגולות ייחודיות יותר, כל אחד יוכל למצוא את הפרגולה המושלמת שתשתלב בחצר גינתו או במרפסת ביתו. איש מקצוע מטעם חברת פרגולות יוכל לסייע לכם להתאים את הפרגולה לחצר שלכם, למימדים שלה ולסגנון שלכם. מבלי שתהיו מודעים לכך – רוב הזמן שתבלו בחצר ביתכם – תשבו תחת הפרגולה על הדקים שרכשתם.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009