מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

כיום, בשוק יש היצע נרחב של סוככים מסוגים שונים. ניתן לרכוש סוכך הן לחלון, הן למרפסות והן לחללים גדולים כגון בריכה, אולמות ועוד. בארצנו החמה, מאוד חשוב להתקין סוכך. השמש הקופחת בקיץ מסנוורת ואף יכולה לגרום לבלאי של החלונות והדלתות. לכן בארצנו יש מגוון נרחב של סוככים המספקים בעיקר הגנה מפני השמש וכן מפני הגשם בימים החורפיים הקצרים שלנו.

מגוון הסוככים הקיימים בשוק מאפשרים לנו להזמין סוכך מכל מידה באשר היא וממגוון חומרים. כמו כן, הסוככים מאפשרים רמת הפעלה שונה, יש ונרצה לקפל את הסוכך או לשנות את מידת ההצללה לפי תנאי מזג האוויר.בשוק יש מגוון רב של סוככים בעלי זרועות שונות הכוללות זרועות מאלומיניום העשויות מוחמר אל חלד כדי להבטיח עמידות לאורך זמן.

רמת הניידות משתנה, יש סוככים המופעלים ע"י לחיצת כפתור ויש שמופעלים באופן ידני. הסוכך החשמלי מאפשר בעצם ניידות מקסימאלית וכן הפעלה פשוטה. כיום, יש דגש על סוככים בעלי ניידות מקסימאלית וכן על נוחות השימוש של הסוכך.

רוב הסוככים הידניים כוללים זרועות לשם הניידות של הסוכך. סוכך זרועות מוצלב מאפשר רמת קיפול מקסימאלית של הסוכך. הוא מתאים בעיקר למרפסות ולחלל גדול יותר. כך ניתן לשלוט בסוכך באופן מוחלט. כמובן, שהכול תלוי במידה של השטח אותו נרצה להצליל למשל סוככי מרקיזה אינם מיודעם בעיקר לחלונות ויש גם סוככים קטנים המיועדים בעיקר לחלונות פרטיים.

הבחירה המורכבת ביותר היא בבחירה של סוכך לחלל גדול כגון מרפסות חוץ ועוד. סוככי הזרועות מיודעים לכך. יש סוככים בלי ידיות מוצלבות ויש שנעים בתוך מסילה עם מנגנון חשמלי. כדי לבחור נכון, צריך להתייעץ עם מומחים בנושא. ראשית יש לתת את המידות וכן להגדיר את רמת הניידות של הסוכך וכן את תנאי מזג האוויר באזור המגורים.

יש סוככים ממבחר חומרים והם מיועדים לצרכים שונים. כדי שהחומרים לא יתבלו עם משך הזמן רצוי לפרט מהם תנאי מזג האוויר במקום מגוריכם כך תוכלו לבחור את החומר אותו אתם רוצים, חומר שיבטיח עמידות מקסימאלית לאורך זמן.

בשוק יש גם מגוון של עיצובים שונים. הסוככים כיום מהווים אביזר לכל דבר. ניתן לבחור ממגוון דגמים במגוון צבעים. חשוב לבחור סוכך שיתאים למגמת העיצוב הרווחת בבית. יש גם סוככים מעץ, הנקראים פרגולות. סוככי מעץ אינם ניידים אך מספקים הצללה בקיץ וכן הגנה בחורף. סוככי העץ נפוצים בעיקר בבתים כפריים ובבתים שדורשים רמת הצללה נרחבת.

יש סוככים גם בעיצוב רומאי או בעצוב נקי ופשוט. יש סוככים קלאסיים ויש סוככים במגוון צורת גיאומטריות. במידה והבית מעוצב בסגנון חדשני כדאי לבחור סוככים התואמים את העיצוב. אומנם סוככים הם אביזרים שימושיים אך הם גם מהווים חלק בלתי נפרד מהעיצוב. בעולם שמכיר בערך העיצוב, אין לזלזל בבחירה של סוכך מעוצב . אך מעל לכל חשוב שהסוכך יהיה יעיל, נייד, נוח לשימוש ושיחזיק למשך שנים רבות.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009