מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

תריסים חשמליים הם למעשה תריסי גלילה בהם הגלילה נעשית על ידי מנוע חשמלי. תריסים חשמליים היו בעבר מוצר יוקרה אבל היום הם כמעט סטנדרט בבניה ומותקנים בבתים רבים. גם אם לא מתקינים תריסים חשמליים בכל הדירה בבתים חדשים הרי שבפתחים רחבים כמו ביציאה למרפסת מקובל להתקין תריסים חשמליים.
כאשר רוכשים דירה מקבלן אפשר לעשות הכנה להתקנת תריסים חשמליים ובינתיים להתקין תריס גלילה רגיל בעל רצועה ידנית.

ישנם סוגים שונים של תריסים חשמליים ומנועים חשמליים שונים המפעילים אותם. גודל המנוע נקבע בדרך כלל על פי גודל התריס שאותו הוא צריך לגלול.
גם תריסים חשמליים ותריסי גלילה משתמשים בארגז לתוכו גוללים את התריס. צריך שיהיה בידוד טוב ואטימה מושלמת של הארגז כדי שלא לפגוע בתריס.

תריסים חשמליים הם נוחים לשימוש באופן כללי אבל במיוחד בפתחים גדולים כמו יציאה למרפסת תריסים חשמליים נוחים ויעילים כי הם חוסכים לנו את המאמץ והקושי שבגלילת תריס מאד גדול.

למרות יתרונותיהם הרבים תריסים חשמליים אף הם סובלים מבעיות ומחסרונות. הבעיות השכיחות שיש בשימוש בתריסים חשמליים הם בעיות במנוע המפעיל תריסים חשמליים, בעיות במנגנון גלילת התריס ובעיות בשלבים של התריס – כאשר הם לא נפתחים. חסרון של תריסים חשמליים הוא שאי אפשר לפתוח אותם מעט כמו תריסים בעלי שלבים כדי לאפשר תאורה טבעית בחדר. כדי שיכנס אור יש לפתוח אותם חלקית ואז ניתן לראות מבחוץ מה שנעשה בחדר.

כאשר יש תריסים חשמליים רבים בבית ניתן להתקין בקר שליטה ולהפעיל את התריסים החשמליים בעזרת שלט רחוק. בבתים חכמים תריסים חשמליים ניתנים לשליטה גם באמצעות גלאי חום ונפח המווסתים את פתיחת וסגירת התריס לפי כמות השמש שנכנסת באותו חלון. ניתן גם לתכנת תריסים חשמליים להיפתח ולהסגר לפי תכנות שנקבע מראש.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009