מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

שערי כניסה בדרך כלל מותקנים כפתח בגדר הבית, בין אם זה בית פרטי ובין אם זה בית משותף. שערי כניסה ניתן למצוא ממגוון חומרים שונים כמו עץ, מתכת, אלומיניום או גרזל.
יש שערים שנפתחים באופן ידני ויש שערים חשמליים יש שערים נגררים, שערי כנף של כנף אחת או שנתיים ועוד. שערי כנף יכולים להיות גם שערים חשמליים. יש שערי כניסה בעלי כנף אחת או שתיים ויש גם שערי כניסה דו כנפיים כפולים.

שערי כניסה ניתן לעצב במגוון צורות ועיצובים. אפשר ליצור שערי כניסה התואמים בדיוק לגדר המקיפה את הבית ואפשר ליצור שערי כניסה שונים מהגדר. למעשה ניתן לייצר היום שערי כניסה בהתאמה לצרכים והרצונות של הרוכש. שערי כניסה חשמליים אוטומטיים מותקנים בבתים פרטיים ובבתים משותפים בעיקר בכניסה לחניות וניתן להפעילם בעזרת שלט רחוק, כרטיס מגנטי וכדומה.

שערי כניסה יכולים להיות אטומים לחלוטין ולהשתלב בגדר כאילו הם חלק ממנה. אחרים מעדיפים דווקא שער כניסה שהוא חצי אטום והוא משולב בעבודות פרזול. עבודות פרזול עבור שערי כניסה יכולים להיות פשוטים או מורכבים וקישוטיים מאד. ניתן לעצב שערי כניסה במגוון סגנונות עתיק, קלאסי, מודרני ולהתאים את הקישוטים המפורזלים לסגנון בו בחרנו את לעשות את השער. עבודות פרזול עבור שערי כניסה יכולות להיות בגדלים שונים ובצורות שונות. שערי כניסה אטומים יכולים גם הם לשלב אלמנטים שונים כמו ריבועי זכוכית אטומה או דוגמא עדינה.

אפשר לעצב שערי כניסה גם מברזל בעבודת נפחות. ניתן לשלב בברזל חומרים נוספים כמו זכוכית חזקה במיוחד . שערי כניסה מברזל הינם מאד יוקרתיים וניתן לשלב בהם ריקועים בדוגמאות שונות ומיוחדות.

שערי כניסה הם חלק מעיצוב הבית, הם צריכים לתת ביטחון אבל גם להיות יפים ומעוצבים שכן הם הרושם הראשון שמקבל מי שמגיע אלינו הביתה.


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009