מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

פרזול הוא תחום רחב מאד הכולל מוצרים מתחומים שונים ומגוונים. המונח הבסיסי המתייחס לקביעת חלקי ברזל בבית או הנחת פרסות לסוסים התרחב מאד וניתן למצוא מוצרי פרזול בכל פינה בבית ובגינה ושימוש במתכות שונות ומגוונות.

במטבח ניתן למצוא מגוון מוצרי פרזול החל מידיות וצירים לארונות מטבח. מסילות עבור מגירות המטבח שמאפשרות סגירה שקטה וחלקה של המגירות. גם בתוך המגירות יש עבודות פרזול למרות שלא תמיד הן ממתכת. הכוונה היא למערכות המותקנות בתוך מגירות ומאפשרות מיקסום אפשרות אחסון פריטים במגירה תוך סידור פנימי אופטימלי שלה.
גם מנגנוני פתיחה והרמה לדלתות מתרוממות עבור ארונות מטבח עליונים שייך לקטגוריה של פרזול כמו גם הפתרונות המאפשרים ניצול שטחי אכסון ביחידות אכסון פינתיות כמו סלסילות נשלפות בזוית , מתקני שליפה שונים ועוד.

בחדרי אמבטיה אפשר גם למצוא דוגמאות פרזול. כמובן ידיות של ארונות, אבל גם טווח רחב של אביזרי אמבט שונים כמו מדפים ומתקני תליה של מגבות ושל אביזרים בהם משתמשים במקלחת כמו סבון, שמפו וכדומה. יש אביזרים שמותקנים על הקיר ויש כאלה שניתן לתלות על דפנות המקלחון. פחים ומברשות עבור חדרי שירותים וכדומה.

בחדרים אחרים בבית ניתן למצוא פרזול כפתרונות אחסון לארונות כמו ארונות שירות וארונות בגדים, למשל מתקנים נשלפים המותקנים בחדר ארון כמו מתקן לנעליים מתקן לתליית למכנסיים או עניבות.

חלק מהחומרים בהן נעשות עבודות פרזול הם אלומיניום, נירוסטה ופליז, נחושת וברונזה. יש עיצובים בגימור ניקל שיכול להגיע כניקל מט או מוברש וניתן לשלב את המתכות עם חומרים אחרים כמו עץ, אמייל ואבן.

מחוץ לבית אפשר למצוא שלל אביזרי פרזול לדלתות כניסה כמו נוקשים, פעמוני כניסה, תיבות דואר ואפילו אריחים דקורטיביים ושערי כניסה לבתים.


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009