מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

עיצוב הבית הוא תחום רחב הכולל תחומים רבים ומגוונים. עיצוב הבית מתייחס לתכנון הבית והחדרים, תכנון המראה הפנימי של הבית, בחירה היכן תמוקם האמבטיה למשל בחדר האמבטיה או הכיור בחדר השירותים, היכן ימוקמו הארונות במטבח ואיך, איזה אריחים נבחר ועוד. עיצוב הבית מתייחס גם לריהוט הבית, לבחירת הרהיטים ולבחירת המיקום בהם יוצב כל רהיט בכל חדר.

אפשר לחלק את תחום עיצוב הבית גם לפי קטגוריות שמתבססות למעשה על תפקיד החדרים השונים בבית. בקטגוריה של מטבחים למשל יעסוק נושא עיצוב הבית בתחומים כמו סוגי שיש למטבח, קרמיקה למטבח, ארונות, כיורים, ברזים, מוצרי חשמל שונים ועוד. עיצוב הבית בתחום חדרי אמבטיה יעסוק בנושאים כמו כלים סניטריים כמו אסלות, כיורים, מקלחונים, ראשי מקלחת, אביזרים למקלחות כמו מתקני תלייה למגבות וכמובן אמבטיות

מומחים לתחום עיצוב הבית צריכים להכיר את כל הנושאים הללו כמו גם פרטים נוספים על דלתות, חלונות, חיפוי וריצוף, וילונות, שטיחים וכדומה. מומחים לעיצוב הבית צריכים להכיר כל פרט וכל טרנד בתחום עיצוב הבית.

יש מומחים בתחום עיצוב הבית המתמחים בתחום המשרדי. במקרה כזה הם צריכים להכיר את כל הריהוט ואביזרים נלווים המתאימים למקומות עבודה, כמו למשל עמדות עבודה, ריהוט לחדרי ישיבות, כסאות עבודה ואירוח וכדומה.

ניתן ללמוד את נושא עיצוב הבית במגוון קורסי העשרה המיועדים לתחום. יש קורסים המתמחים בעיצוב חלל, עיצוב ריהוט וכמובן ניתן ללמוד עיצוב פנים במסגרת אקדמית. מידע על קורסים בנושא עיצוב הבית ניתן למצוא באתרים שונים באינטרנט.

במגזינים העוסקים בתחום עיצוב הבית ניתן לקבל רעיונות וטיפים לגבי עיצוב הבית וכן ללמוד על מגמות חדשות בתחום עיצוב הבית בעולם. מידע רב על עיצוב הבית ניתן למצוא גם באתרים באינטרנט בארץ ובעולם.

חדש חדש חדש! עיצוב הבית בשילוב הדפסים על זכוכית

זכוכית מודפסת נחשב לאחד מהטרנדים הבולטים ביותר בעיצוב הבית. טכניקת הדפסה על זכוכית היא לא דבר מורכב מדי, מדובר בטכניקה יחסית מוכרת בשוק, אך לא כל חברה יכולה לספק תוצאה איכותית. חברת א א מראות מובילה בישראל את טכניקת הדפסות על זכוכית בהתאמה אישית מושלמת לכל חלל - חיפויים מודפסים מזכוכית, מקלחונים מודפסים, ארונות עם הדפסי זכוכית, קלפות זכוכית למטבח, גגוני זכוכית עם הדפסים ועוד. כל עבודות הזכוכית המיוחדות של א א מראות ניתנות לצפיה באתר וניתן להזמין כל אחד מהם בהתאמה אישית! 

לכל אחד יש את הסגנון שהוא אוהב בבית. בחברת א א מראות יודעים להעניק לכם את הטוב ביותר בעיצוב זכוכית מודפסת בהתאמה אישית שיענה בדיוק לצרכים שלכם, לטעם האישי ולחלל הבית. כדאי לכם לבקר באתר א א מראות לקבלת פרטים נוספים.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009