מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   


 

סורגים לחלונות יכולים להיות סורגים מתקפלים או סורגים קבועים. סורגים עשויים בדרך כלל מאלומיניום או מפלדה מגולוונת בלי ריתוחים והם צבועים בצביעה אלקטרוסטטית בתנור במגוון רחב של צבעים. סורגים לחלונות הם דקורטיביים והם יכולים להיות ישרים או עם בטן.

בין אם מדובר בסורגים ישרים ובין אם מדובר בסורגי בטן ניתן לעצב סורגים במגוון רחב של דוגמאות. ישנן דוגמאות קטנות ומינימליות ויש סורגים שהם מעוצבים לחלוטין ונראים ממש כמו עבודת אמנות. הם יכולים להראות כמו ציור או פיסול של דברים פיגורטיביים כמו פרחים וצמחים או אבסטרקטיים לחלוטין. פעמים רבות אנשים המתקינים סורגי בטן יציבו במרחב שנותנת הבטן אדניות עם פרחים, כריות או קישוטים ועיטורים שונים כדי להוסיף וליפות את הסורגים. לעומת זאת יש אנשים שמעדיפים סורגים ישרים שהם אלגנטיים ועדינים.

ניתן היום להתאים סורגים לכל פתחי הבית ולא רק לחלונות רגילים כמו לדוגמא לחלונות של ממ"ד הבנויים על פי תקן ברור, פתחי יציאה למרפסות ועוד. לפתחים כמו יציאה למרפסת מתאימים במיוחד סורגים מתקפלים. יש סורגים מתקפלים שנפתחים מהמרכז ויש סורגים מתקפלים שנפתחים מהצד. יש גם סורגים נפתחים שנפתחים מלמטה. כמובן שיש גם סורגים נפתחים עם מנגנון פתיחה. האפשרות לקפל סורגים מאפשרת לנו להשאיר את הסורגים פתוחים כאשר אנחנו בבית במיוחד כאשר אנחנו מארחים וצריכים לעבור מהמרפסת הביתה פעמים רבות. סוג נוסף של סורגים מתקפלים הם סורגים מתקפלים שנפתחים הצידה ואז ניתן להזיז אותם על הציר ולקפל אותם הצידה ולא לראות אותם.

בבית בו מתקינים סורגים גם על חלונות וגם לדלתות אפשר להתאים את עיצוב הסורגים כך שאותו עיצוב יהיה בכל הפתחים.
סורגים לחלונות מגינים על הבית פריצות ומגינים מפני נפילה של ילדים אך הם גם מגינים על בתי עסק וחנויות. קיימים סורגים שהם סורגי גלילה המאפשרים מחד לשמור על החנות ומאידך לאפשר לראות את התצוגה בה.

מעוניינים בסורגים לחלונות? חוששים מפני פריצה? אם גם אתם משאירים ציוד יקר בבית מדי יום בטרם יוצאים לעבודה, חשוב שיותקנו סורגים בבית על מנת להקטין את יכולת העבירות לבית שלכם מצד עבריינים. במאמר שלפניכם תמצאו כל הדרך המלאה להגיע אל סורגים לחלונות אשר נחשבים לעמידים בתחומם ובעלי כושר הגנה מירבי על ביתכם:

התחקו אחר סורגים לחלונות באמצעות האינטרנט

חשוב לבצע את הפעולה באמצעות הרשת ולהגיע אל כמה שיותר תוצאות חיפוש. יש לרשום את תוצאות החיפוש הללו על גבי מסמך מסודר הכולל תמונות של סורגים לחלונות ופרטים על הספק: שמוף כתובתו ומספר הטלפון שלו. חשוב להכין רשימה גדולה ככל האפשר על מנת לאפשר גם לך ליהנות מניסיון על סורגים לחלונות.

התייעצו עם חברים אשר מיגנו את חלונותיהם עם סורגים

חשוב לשאול אותם היכן הם רכשו את הסורגים, מדוע מהמשווק הספציפי ממנו הם קנו, ומדוע הדגם בו הם בחרו נחשב לכדאי בתחום. לאחר שאילת שאלות אלו יש לברר גם את פרטי הספר ממנו הם רכשו את הסורגים, ולצרף את פרטיו לרשימת הספקים אשר הפקת בשלב הקודם.

התעניינו בפורומים אודות סורגים לחלונות

חשוב להתעניין בחומר מסוג זה על מנת לדעת אלו סורגים לחלונות חשוב שיהיו בבית. אנו ממליצים להתחקות רק אחר דגמים נחשבים של סורגים לחלונות, כאלו שהלקוחולת היו שבעי רצון מהם בצורה ניכרת ביחס לכלל.

התעניינו בחומר כתוב אודות סורגים לחלונות

חשוב להתעניין בחומר כתוב רב ככל האפשר על סורגים אלו על מנת ללמוד כיצד מתחזקים אותם כייאות, מה מומלץ לעשות בטרם בוחרים סורגים לחלונות מבחינת: בדיקת המוצר לעילא ולעילא בטרם מחליטים על רכישה ספציפית, בדיקה האם הסורגים ישתלבו עיצובית בצורה נאותה עם החדר או לפחות ישרדו שם, ויעניקו תחושת ביתיות על אף שהסורגים הם רכיבים המזכירים תא של בית אסורים במקור. אנו ממליצים לבחור בסורגים עמידים מחד ומעוצבים ויפים מאידך.

במידה ואינכם בטוחים לגבי סוג הסורגים הנחוץ לכם – ניתן ליצור קשר עם חברת סורגים לחלונות, ולזכות בייעוץ טלפוני, באמצעות האמייל או באמצעות בחינת הסורגים בחנות בזמן אמת. התחקו אחר חברה מקצועית בתחום סורגים לחלונות!

 

                                                                                              


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009