מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

שתי סיבות מרכזיות קיימות להתקנת סורגים בבית ושתיהן עוסקות בבטיחות. הסיבה הראשונה להתקנת סורגים היא כהגנה בפני פורצים וגנבים. הסיבה השניה להתקנת סורגים היא ביטחון הילדים זאת אומרת למנוע את האפשרות שילדים יפלו מהחלון.

סורגים המיועדים להגן מפני פריצה הם עבים יותר ויקרים יותר וגם החיבור שלהם לקיר החלון נעשה בצורה מורכבת יותר. סורגים המיועדים להגן על הילדים יכולים להיות דקים יותר וניתן לחבר אותם לחלון גם באמצעות הברגה פשוטה. מי שגר בבתים פרטיים או בבתים משותפים בקומות נמוכות פעמים רבות מעדיף להשתמש בסורגים העבים יותר לשתי המטרות.

סורגים מעוצבים הם פתרון שמיועד לאפשר לנו להגן על הבית והילדים אבל מצד שני לא להרגיש כאילו אנחנו בבית סוהר. ולכן מלבד הפעולה השימושית והביטחונית שלהם הם גם נותנים לנו עוד אפשרות של קישוט בבית. סורגים מגיעים היום במגוון של דוגמאות שמאפשרות לנו לראות בהם עוד אלמנט עיצובי בבית.

יש כמה סוגי סורגים. סורגים מתקפלים למשל מאפשרים סגירה ופתיחה נוחה ובשל כך גם יכולים לשמש כפתח מילוט בעת הצורך. כאשר מקפלים את הסורגים הם לא תופסים את כל פתח החלון וכך אנחנו יכולים ליהנות מחלון ללא סורגים כאשר אנחנו מעונינים בכך. אפשר להתאים סורגים כמעט לכל חלון ופתח אחר בבית כמו חלונות מעוגלים, חלונות צרפתיים, פתחים של דלתות הזזה וכדומה.

הסורגים עשויים מפלדה מגלוונת או אלומיניום וכל החלקים מהפלסטיק עשויים מניילון יצוק קשיח אם אין חלקים מפלסטיק ויש ברגי חיבור אז ברגי החיבור יהיו נסתרים. סורגים עשויים מכמה חלקים וכל החלקים מחוברים על ידי ניטים מנירוסטה. צביעת סורגים חשובה לשמירה על הסורגים מפני חלודה ולמניעת פגיעה של מזג האוויר ופגעי טבע אחרים.

מעוניינים בסורגים איכותיים לבית שישפרו פלאים את רמת הבטיחות שלך, יוודאו שילדייך הקטנים לא יסתכנו שעה שהם בסמוך לחלון הגבוה, וימנעו פריצות בלתי צפויות? סורגים לבית מוצעים במגוון רחב בחנויות לממכר סורגים. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד יש לבחור סורגים לבית בצורה נאותה ומקצועית, כזו שלא תפגום בעיצוב הבית או תיצור לך חוסר נוחות. להלן השלבים הנדרשים לרכישת סורגים לבית:

ערכו סקר שוק אודות סורגים לבית

חשוב לערוך את סקר השוק באינטרנט למציאת תוצאות חיפוש רבות בזמן קצר. יש לרשום אותן על גבי מסמך חיצוני ברובן, הכולל את שמות דגמי הסורגים לבית, לצרף את התמונה שלהם, ולרשום את פרטי הספק: שמו, כתובתו ומספר הטלפון שלו. חשוב לחזור על פעולה זו מספר רב ביותר של פעמים על מנת לאפשר לך לצבור ניסיון התחלתי רב על סורגים לבית.

התעניינו בקרב חבריכם ושכניכם

שאלו אותם מדוע החליטו להתקין סורגים לבית, ומדוע בחרו בדגם ספציפי זה. במידה שהתשובות שכנעו אתכם כי מדובר במוצר איכותי וטוב, יש לברר מה מספרי הטלפון של הספקים השונים, ולצרפם לרשימה אשר התחלת להכין בשלב הקודם.

התעניינו באתרי אינטרנט לביקורת המידע

באתרים אלו תוכלו למצוא השוואות וביקורות אשר משוות סורגים קבועים לסורגים מתקפלים, ומאלו חומרים חשוב לרכוש סורגים קבועים. חשוב להתחקות אחר חומר זה ככל שרק ניתן על מנת לפסוק עם אלו סוגי סורגים לבית מומלץ לעבוד

התעניינו בחומר כתוב אודות סורגים לבית

חשוב לקרוא חומרים מן הספרות הכתובה על מנת לדעת כיצד יש לתחזק סורגים לבית, ולוודא שהם אינם מט לנפול. בנוסף, חשוב לקרוא על אפשרויות שונות לשילוב אביזרי אבטחה ומיגון על הסורגים, כמו למשל גלאי רדיו, גלאי אינפרא אדום, ועוד. במידה שהסורגים נמצאים בקומה ראשונה ובגובה סביר לאדם – חשוב להתקין גלאי זעזועים על מנת שאם הפורץ ינסה לטלטל את הסורגים – ישודר אות מצוקה למוקד הביטחון והסירנה, אם ישנה בבית, תופעל.

למידע נוסף על סורגים לבית חשוב ליצור קשר עם חברת אספקת סורגים לבית. חברות מסוגה מכילות שלל של פריטי מידע על אספקת הסורגים עצמם לצד מידע תאורתי על מוצר הגנה מסוג זה.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009