מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

כדי שהבית שלך או המשרד שלך לא יראה בדיוק כמו הבית או המשרד של מישהו אחר כדאי להתייעץ עם מעצבי פנים. מעצבי פנים הם אנשי מקצוע המתמחים בעיצוב של חללים פנימיים בתוך הבית או המשרד ותכנון של החדרים על כל פרטיהם.
כדי לבצע את עבודתם בצורה מקצועית ויסודית מכירים מעצבי פנים טווח רחב של סגנונות החל מסגנונות עתיקים כמו רוקוקו ועד הסגנונות הכי עדכניים וחדשים. מעצבי פנים מכירים את כל הטרנדים החדשים בתחומי עיצוב הפנים הבית ומקום העבודה.

מעצבי פנים צריכים להיות בעלי ידע נרחב במגוון נושאים הם מכירים טווח רחב של רהיטים, בדים, טקסטורות שונות של טקסטיל, אביזרי עיצוב שונים כמו כריות ומפות, הם מכירים מוצרי פרזול למיניהם, את מוצרי הריצוף והחיפוי על כל מגוון החומרים מהם הם עשויים. מעצבי פנים אמורים להכיר היטב את סוגי הפרקטים השונים שקיימים, שטיחים וטפטים. וכן מגוון מוצרי סניטציה המשמשים בחדרי אמבטיה: שירותים, כיורים אמבטיות, מקלחונים ועוד.

מעבר להיכרות של מעצבי פנים עם החומרים איתם הם עובדים, מעצבי פנים מתמחים בבחירה והתאמה של כל פריט מפריטים אלה למקום בבית שבו הוא יתן את האפקט המקסימאלי מבחינת עיצוב. לא מספיק לרכוש את הפריטים המתאימים לבית צריך גם לדעת למקם אותם בצורה אופטימלית. מעצבי פנים מתמחים בדיוק בכך. מעצבי פנים יכולים להכנס לחדר ותוך מספר שעות להפוך אותו מחדר סתמי לחדר מרשים על ידי שינוי מיקום הרהיטים, הוספה של מספר רהיטים, צביעת קירות או הנחת טפט, התקנת רהיטי איחסון מתאימים וכדומה. כדי שהלקוחות יהיו מרוצים, מעצבי פנים נפגשים עם הלקוחות כדי להכיר את הדרישות שלהם ואת הטעם האישי שלהם וכך הם יכולים להתאים ללקוחות את העיצוב הייחודי להם.

בחירת ריהוט במסגרת עיצוב הפנים

בחירת פריטי הריהוט בבית במסגרת תהליך העיצוב הנה אחת מהבחירות העיקריות והחשובות. תהליך זה כולל בחינה מעמיקה של כל הפריטים שתצטרכו לרכוש החל - החל מפריטי ריהוט המטבח ועד לפריטים הקטנים והזוטרים של הגינה. כל אלו באים גם יחד בשקלול של מקום - האם חדרי השינה מספיקים לנו ונוכל למקם שם ארונות גדולים? האם במטבח יש מקום לפינת האוכל? האם בחדר הילדים יש מקום לארון פתיחה או לארון הזזה? לכל אלו יש משקל משמעותי בבחירה. ואם נגיע לשורה התחתונה, שגם היא חשובה לא פחות והיא עניין התקציב לרכישת הרהיטים, גם פה צריך לקחת בכובד ראש את כל הפריטים ולשקלל בהתאם.

עיצוב פנים הוא לא תהליך שכדאי לכם לעשות לבד. כדאי לכם להתייעץ עם מעצב פנים מקצועי ומומחה על מנת שייתן לכם גם את כל האפשרויות הפתוחות בפניכם וגם את הרהיטים במחירים טובים כמו ארונות במבצע, שולחנות וכסאות במחירים מוזלים או אפילו מערכת ישיבה יד שניה במחיר נוח לכיס.


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009