מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

מחיצות גבס הן קירות המשמשים לחלוקת חדרים וכן לבנייה של נישות ואלמנטים עיצוביים שונים במחיצות. מחיצות גבס אפשר להתקין על כל תשתית יציבה וקשיחה: אריחים, רצפת בטון, רצפת עץ ועוד.

בניגוד לקיר רגיל או למחיצות דקורטיביות אחרות, מחיצות גבס הוא המקום בו אתם יכולים לתת ביטוי ליצירתיות שלכם. הקמה של מחיצות גבס היא יחסית פשוטה, מהירה וזולה. בעיקר מכירים את עבודות הגבס מהנמכות שמבצעים בתקרה כאשר מתקינים מזגן. אבל ניתן ליצור מאותם חומרים מחיצות דקורטיביות ושימושיות בכל הדירה.

מאחר וקל להתקין בהן נקודות חשמל ואינסטלציה, מחיצות גבס יכולות לשמש אותנו באופן מדויק בסלון למשל. בסלון יש פריטים רבים בהם אנחנו משתמשים ואותם אנחנו צריכים לאחסן. בסלון הנמצא בחלל פתוח האפשרות היחידה היא להתקין את הטלויזיה על הקיר ולרכוש שידה ולאחסן בה את מכשיר הדי וי די וציוד חשמלי אחר וכן קלטות וכדומה. מחיצות גבס מאפשרות לשנות את המיקום של הטלוויזיה. אפשר להתקין טלוויזיה על מחיצות גבס וכמו כן לבנות את מחיצות הגבס כך שהחלק התחתון שלהן מחולק לנישות בהן ניתן לאכסן את כל המכשירים החשמליים ואם יש לכם מערכת קולנוע ביתית אפשר לשלב את הרמקולים שלה ולהחביא את כל החיווט. אפשר להתקין גם תאורה באותן מחיצות גבס.

אפשר ליצור בעזרת מחיצות גבס הפרדה בין הכניסה לבין המטבח כאשר יש חלל פתוח. לא תמיד אנחנו רוצים שכל מי שנכנס לדירה יראה מה מתרחש אצלנו במטבח. מחיצות גבס יכולות לשמש פתרון. ניתן לבנות מחיצות גבס מדורגות או עם חללים פתוחים בצורת חלונות המאפשרים מעבר של אור ואוויר. מחיצות גבס גם יכולות להיות בגובה שונה ואינם חייבות להיות בנויות עד התקרה וגם כך מתאפשר מעבר של אור ואוויר וכן תחושת המשך של החלל הפתוח למרות ההפרדה שיוצרות מחיצות גבס.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009