מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

בסרטים הרבה פעמים מראים כספות של בנקים בדיוק לפני או בזמן ששודדים אותם וכך מתנהלת עלילת הסרט. אבל כספות הן לא רק נושא לבנקים או לסרטים. הרבה אחרים פוגשים כספות רק כשהם מתארחים בבתי מלון. אבל כספות הן פריט מקובל מאד בעסקים ואפילו בבתים פרטיים רבים.

יש כספות שננעלות בעזרת מפתח ויש כספות אלקטרוניות שהנעילה שלהן נעשית באמצעות
קוד סודי שקובע בעל הכספת, וקוד זה ניתן לשינוי. כמובן שיש כספות שהנעילה שלהן משולבת, זאת אומרת שהן ננעלות גם בעזרת קוד סודי וגם בעזרת מפתח.

יש כספות העשויות מפלדה כשגם גוף הכספת הוא מפלדה וגם הדלת עשויה מפלדה ויש כספות מאסיביות יותר הבנויות משתי דפנות פלדה וביניהן יציקה משוריינת. גם לכספות יש תקן והוא נקרא UL והוא אחד המחמירים בעולם. התקן בודק עמידות בחום, בנפילה מגבהים שונים וגם עמידות בפני פיצוץ.

איזה דברים אפשר לשמור בתוך כספות? בכל מקום עבודה יש נהלים איזה דברים צריכים להיכנס לכספות. במקומות בהם עוסקים בכסף ובכרטיסי אשראי יכולים לבקש לנעול פריטים אלה בתוך כספות. יש מקומות בהם מסמכים מסווגים חייבים להיות מאוכסנים בכספות. באותה מידה יכולים לאכסן בתוך כספות גם קבצי מחשב על גבי מדיה כמו דיסק או דיסק-און-קי. לפעמים יאכסנו בכספות מחשבים ניידים על תכולתם.

גם בבית יש חפצים רבים שניתן לשמור בתוך כספות. תכשיטים למשל, במידה והם תכשיטים בעלי ערך, גם ניירות בעלי ערך כמו שטרי בעלות על דירה או על קרקע, צוואות ומסמכים שלא רוצים שיגיעו לידיים לא רצויות. אם יש בבית חשוב במיוחד לשמור אותו בתוך כספות. ראשית הדבר נדרש על פי חוק. שנית, במיוחד בבתים בהם יש ילדים, הימצאות של נשק בכספת מקטין את הסיכוי שיגיעו לידיהם של ילדים.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009