מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

אם אתם גרים בעיר, במיוחד אם אתם גרים ברחוב בו התנועה סואנת, ליד בית ספר או ליד כביש ראשי אתם בוודאי מכירים את הרעש האינסופי שעולה מהרחוב ומגיע עד אליכם הביתה. רעש זה מעבר להיותו מטרד הוא גם לא בריא. בגלל רעש אנחנו לא מצליחים להתרכז, אנחנו נהיים עצבניים יותר ואנחנו לא מצליחים לישון כמו שצריך. הפתרון לכך הוא התקנת חלונות אקוסטיים.
חלונות אקוסטיים הם חלונות שמאפשרים הקטנה ניכרת של הרעשים המגיעים מבחוץ. זכוכית רגילה לא מבודדת מפני רעש בעוד שהזכוכיות שמותקנות בחלונות אקוסטיים מאפשרות בידוד כזה. חלונות אקוסטיים מורכבים למעשה משני לוחות זכוכית מונוליטית שבדרך כלל כל לוח זכוכית הוא בעל עובי שונה וביניהם יש אויר יבש או גז. מבנה זה של חלונות אקוסטיים תורם גם לבידוד מרעשים וגם לבידוד טרמי.
גורם בידוד נוסף לזכוכיות של חלונות אקוסטיים הם המסגרות של חלונות אקוסטיים המהווים חלק חשוב בבידוד הרעש. מבחינת בידוד אקוסטי חלונות הזזה הנכנסים ל"כיס" פחות מבודדים מבחינה אקוסטית מאשר חלונות אחרים. מה שעוד מסייע בבידוד חלונות אקוסטיים הוא האיטום. רצוי להשתמש בחומרי איטום בהזרקה המכילים בוטיל או קצף מפני שהם מפחיתים את חדירת האוויר וגם חוסמים את המעבר של קול.

חלונות אקוסטיים ניתן לייצר כמעט בכל גודל וצורה וניתן לשלב אותם גם בבתים קונבנציונליים וגם בבניה עצמאית. הם יכולים להיות בעלי זכוכית בטחון ניתן להתאים אותם לכל עובי קיר. חלונות אקוסטיים מגיעים במספר דגמים ובמספר צבעים לבחירה. חלונות אקוסטיים מלבד היותם מבודדי רעש יכולים גם בהיותם חלונות מבודדים לצמצם את עלויות החימום והקירור של הבית ובכך לצמצם את חשבון החשמל החודשי שלנו. עם חלונות אקוסטיים אפשר לישון בשקט וגם להוציא פחות כסף על חשבון החשמל.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009