מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

טכנולוגיות בניה מתקדמות מאפשרות היום לבצע דברים שלא חשבנו עליהם בעבר. טכנולוגיות מתקדמות מאפשרות מתן פתרונות לכל אחד לפי צרכיו או לפחות מנסות לתת מענה כזה. כמו בכל תחום אחר בבניה ועיצוב גם בבניית חדרי שמש יש להקפיד על תכנון מדויק, ביצוע מקצועי וחומרים מאיכות גבוהה. לא כדאי להתפתות ולהקים חדרי שמש בעלות נמוכה על ידי גורמים לא מוסמכים לכך.

חדרי שמש הינם שונים ומגוונים ומתכננים אותם בהתאם למבנה שבו בוחרים להקים אותם. חדרי שמש בבתים משותפים או פרטיים מותקנים בדרך כלל במרפסות או בחדרים הצמודים למבנה עצמו ניתן להקים חדרי שמש על גג הבניין וגם בגינה. אזורים ללא שימוש בבית יכולים להפוך כך לחדרים מלאי חיים כאשר הם עוברים שינוי והופכים חדרי שמש.

בבניית חדרי שמש משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות כמו שימוש בזכוכיות מבודדות המקנות מספר יתרונות: ראשית הן מעניקות הגנה מפני קרני השמש המזיקות לנו, שנית הן מבודדות מפני החום שמגיע מהשמש ושלישית הן מבודדות מבחינה אקוסטית ומקטינות את רעשי הסביבה העולים מהרחוב ומהשכנים.

אבל מעל לכל חדרי שמש הם אסתטיים ונאים. הם מאפשרים לנוף שבחוץ להיכנס אלינו הביתה ובכך נותנים תחושה של חלל ומרחב. חדרי שמש בעלי גגות הזזה נפתחים מאפשרים גם לאוויר רב להיכנס, ונותנים לנו תחושה שהשמיים נמצאים ממש בתוך הבית שלנו. אחד מהפיתוחים הטכנולוגים החדשים בהם חדרי שמש עושים שימוש שייך לתחום הבית החכם. הכוונה למערכת בקרה חשמלית הכוללת חיישנים המזהים שינויים בתנאי מזג האוויר. בבית חיישנים כאלה יכולים לכוונן תריסים להסגר או להיפתח לפי תכנות מראש וגם במקרה של גגות נפתחים של חדרי שמש אפשר לתכנת אותם להסגר באופן אוטומטי כאשר תנאי מזג האוויר לא מתאימים לגג פתוח כמו גשם או רוח חזקה.

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009