מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

הלהיט החדש בתחום העיצוב והארכיטקטורה הוא חדרי שמש. חדרי שמש הם חדרים העשויים מחלונות זכוכית גדולים. הם נקראים חדרי שמש מהסיבה הפשוטה שבניגוד לחדרים רגילים הבנויים מלבנים מחומרים שונים חדרים אלה בנויים מזכוכית ומאפשרים כניסה של השמש דרכם.

חדרי שמש אפשר להתקין בבתים פרטיים, במרפסות של דירות, בפנטהאוזים, בגינה, בבתי קפה, במסעדות ובמבנים ציבוריים.

פנלים מאלומיניום או קונסטרוקציות מעץ או ממתכת. השימוש בקונסטרוקציות מעץ או מתכת מאפשר גם פירוק המבנה ואכסונו. אם למשל מעדיפים בקיץ שלא לקרות את המרפסת אז אפשר לפרק את הקונסטרוקציה ואם רוצים בחורף ליהנות מהשמש הישראלית אז אפשר להרכיבו בקלות וכך מרפסות הופכות חדרי שמש. בבתי קפה ומסעדות הדבר מקובל ביותר. מיד עם התקררות מזג האוויר מופיעות קונסטרוקציות אלה של מתכת וזכוכית ומאפשרות לאנשים רבים יותר לשבת בבית הקפה וליהנות.

חדרי שמש בנויים כולם מזכוכית כולל הגגות. אפשר לבנות גגות קבועים ואפשר לבנות גם גגות הזזה חשמליים. גגות הזזה מאפשרים אוורור טבעי של חדרי שמש והם גם מאפשרים ליהנות באופן אופטימלי בכל מזג אויר. כאשר מזג האוויר נעים אפשר לפתוח את גגות ההזזה של חדרי שמש, כאשר מזג האוויר גשום אפשר לסגור את הגג. באקלים של ישראל חדרי שמש בעלי גגות נפתחים מאפשרים ניצול מקסימלי של אור ואוויר טבעיים. בישראל יש שמש רוב חודשי השנה ואפשר להשתמש בתאורה טבעית במקום בתאורה חשמלית.

אמנם החדרים נקראים חדרי שמש אבל אחת ההנאות הגדולות מהם היא לשבת בהם דווקא בחורף כשיורד גשם וליהנות מחוויה של כמו ישיבה בגשם אבל בלי להירטב. גם בימים של חורף עדיין יש מספיק אור טבעי שמאפשר לוותר על שימוש בתאורה חשמלית. אפשרות זו היא חסכונית ביותר מבחינה כלכלית וגם משתלבת יפה במגמה הירוקה והטבעית שהולכת ותופסת לה אחיזה בעולם.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009