מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

דלתות לבית תמיד אנחנו לוקחים כמובן מאליו. לא כל כך שמים לב אליהן ולא כל כך משקיעים בהן. דלתות לבית הן פשוט שם. אנשים שרוכשים דירה חדשה עושים לפעמים שינויים בכל מיני דברים בדירה ודווקא בנושא דלתות לבית הם לא משקיעים ופשוט משתמשים באותן דלתות סטנדרטיות בדרך כלל שניתנות על ידי הקבלן. גם מי שעובר דירה לדירה לא חדשה בדרך כלל לא מקדיש זמן וכסף להחלפת דלתות אלא אם כן הן במצב ממש לא טוב.

אבל דלתות לבית זה עולם שלם בתחום הדלתות. כמובן שיש דלתות כניסה לבית מסוגים שונים. דלתות כניסה הן דלתות שמיועדות בראש ובראשונה לתת בטחון ליושבי הבית ולכן היא תהיה דלת שמספקת הגנה כמו דלתות פלדה. אבל בנוסף דלת כניסה יכולה להיות מעוצבת ויפה ולא רק בטוחה. יש כיום מגוון רחב של דלתות לבית בצבעים שונים ובדגמים שונים כמו דלתות המשלבות מספר חומרים לדוגמא שילוב של דלת פלדה עם זכוכית ואלמנטים דקורטיביים למיניהם.

כמעט לא אפשרי לדמיין בית ללא דלתות לבית. חשיבות רבה יש לדלתות פנים. הן בעצם מאפשרות לנו להתנתק מיתר חדרי הבית ולקבל פרטיות. דלתות לבית צריך לבחור בהתאם לעיצוב הפנים של הבית או לאווירה הכללית בבית. לפעמים אפשר למצוא בתים בהם השקיעו הרבה ברהיטים ובעיצוב אבל לא השקיעו בנושא דלתות לבית. אפשר היום בקלות להתאים דלתות לבית כי יש שפע דגמים וחומרים מהן עשויות דלתות פנים. יש דלתות לבית שעשויות מעץ או פורניר ויש דלתות לבית שהן שילוב של מספר חומרים כמו עץ וזכוכית. כמובן שיש להתאים לדלתות גם ידיות באותו סגנון כדי להשלים את המראה הכללי.

דלתות לבית הן פרט שנראה קטן אבל הוא מאד משמעותי ביצירת מראה שלם ומעוצב לבית.


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009