מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

הוריו של חבר שלי החלו לשפץ את דירתם לא מכבר וחבר שלי הפך לעוזר הראשי במשימה. בכל תקופת השיפוץ בכל פעם שמעתי על תחום אחר שהוא עוזר בו, לעיתים הבאת איש המקצוע המתאים ולעיתים בחירת הסגנון המסוים בעבור הריהוט וכן הלאה, עזר להוריו בעיקר מבחינת ייעוץ ולא פעם נעזרו בי הוריו לגבי סגנון העיצוב.
לאחרונה סיפר לי חברי כי הוריו מתלבטים לגבי סגנון ידיות שעליהם להתקין בכל דלתות הבית וגם ידיות שעליהם להתקין בארונות המטבח. הוא אמר שממש קשה לו שאין לו מושג מה יפה והחלטנו שנלך יחד לחנויות להסתכל בשלל סגנונות של ידיות אשר מוצעות בשוק. לא היינו מוגבלים במחיר כך שזה דיי הקל אך היינו מוגבלים בצבע ובטעם מסוים של אימו שלא רצתה לחרוג ממנו, כמובן שכל זה היה צריך להתאים ככלל לסגנון הבית והריהוט שלשמחתנו כבר נבחר ואף נרכש כך היה קל יותר להתאים ידיות לבית ויכולנו לדמיין ויזואלית כיצד הן תיראנה בבית.

להפתעתנו כאשר הגענו לחנויות הפרזול השונות היה שם שלל של עצות עבור ידיות: ידיות ממתכת, ידיות מסוגננות, ידיות מפלדה, ידיות מעץ. שלל של אופציות להתקנת ידיות ביתר קלילות וכמובן שלכל תחום היו ידיות משלו . האמת שבחרנו את הסגנון אך מאחר וקיים מבחר עצום של ידיות היום בשוק החלטנו לקחת את אימו של חבר שלי וללכת לחנות של פרזול ולבחור איתה יחד את הסגנון. החנות הייתה אינטימית ויכולנו להיוועץ במוכר, וזה עזר לנו רבות בהצעות ייעול אף הציע שניקח מס' ידיות מהסגנון המתאים לנו ולאחר שננסה בבית לראות מה מתאים נוכל להחזיר ולבחור את הידיות המתאימות סופית. קיים יתרון בחנות פרזול שכזו מאחר וניתן לפלס את הדרך לסגנון הרצוי ולא להיאבד בים של עיצובים. אימו הייתה מרוצה ואין ספק שהידיות תחמו באופן יפה את שיפוץ הבית.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009