מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

חלונות חשמליים בביתנו הם יכולים להיות יעילים ביותר וממותאמים באופיים לעיצוב הבית, הם מאד נוחים לסגירה ופתיחה אך זאת בעיקר, החסרונות של חלונות חשמליים בבית הם בעיקר העובדה שהם אינם מותאמים לנושא השמש, לא ניתן לתמרן עם חלונות חשמליים כך למשל אם נרצה שיהיה לנו אור בחדר אך שלא יראו מה אנו עושים בחדר המקסימום לסגור אותם לחצי החלון ולא תמיד זה בדיוק מה שהתכוונו.. אך עם זאת חלונות חשמליים הם בהחלט יעילים לנכים וילדים קטנים כאשר בלחיצת כפתור אחת ניתן לשלוט עליהם . בשל היעלות הספציפית הזו והחיסרון המשמעותי לרוב נשים חלונות חשמליים במחסן הבית או בחדרים שאין בהם פעילות גבוהה כמו מרפסות למשל.
בנוסף קל מאד לנקות חלונות חשמליים ולמען האמת הם משמים לא פעם מעיין גימיק בבית אם נדע היכן להתקין חלונות חשמליים בהתאמה לביתנו.
חלונות חשמליים ברכב למשל הם יתרון של ממש אין כמו לסגור ולפתוח את החלונות בלחיצת כפתור, שלא לדבר על חלונות חשמליים בחלק האחורי של הרכב שהם בהחלט מהווים יתרון משמעותי בכל נושא בטיחות עבור הילדים שלנו.
כאשר יש לנו את האפשרות לסגור חלונות כאשר מדובר בסוג של חלונות חשמליים ברכב גם מאחור אנחנו יכולים לשלוט טוב יותר בכל הרכב גם אם אין לנו ילדים שיושבים מאחור, החיסרון הקל בכך הוא שבמכוניות ישנות לעיתים החלונות מתבלים וקשה לסגור אותם, קרה לי כאשר היו לי ברכב חלונות חשמליים מלפנים ודובר על רכב שנת 95 שהחל להזדקן ולא פעם כאשר רציתי לסגור את החלון הקדמי של הנהג החלון נתקע באמצע ויותר קשה לנסות ולסדר אותו ברגע שלא כמו חלונות שהינם ידניים אך עם זאת זה לא דבר שאמור לקרות ברכבים חדשים.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009