מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות אלומיניום הינם בעלי יתרון בחלונות הבית אך יש מספר דברים שכדאי לבדוק לפני התקנת חלונות אלומיניום בבית .

חלונות אלומיניום הם חלונות שהרוב בישראל עובד עימם. חלונות אלומיניום הם חזקים ועמידים בפני פגעי מזג האוויר. חלונות אלומיניום מיוצרים בדרך של דחיסה לתבניות שהוכנו מראש כך שהחומר עצמו הוא נוח לעבודה וניתן למעשה, לעצב אותו כיצד שאנו רוצים ובכך להגיע לרמות שונות ומגוונות של עיצוב הפרופיל הרצוי. לאחר שעיצבנו את רצוננו אז מתבצע כל תהליך הצביעה התעשייתית במהלכו מתבצע ציפוי עם חומרים המחזקים אותו ואת עמידותו בפני מזג האוויר. חלונות אלומיניום קלים ונוחים לניקיון ואין צורך בתחזוקה מיוחדת ובכך עולה של חלונות אלומיניום על חלונות העץ שהיו מאד נפוצים בארץ בעבר.
היום ניתן למצוא מגוון רחב של צורות ועיצובם עבור חלונות אלומיניום וחלונות אלה גם אינם נחשבים יקרים בהשוואה לחלונות בלגיים למשל.
כשהוריי רצו להחליף את כל החלונות הישנים בבית ובחרו באופציית חלונות אלומיניום הם ביקשו את עזרתי בבדיקת הנושא שכן קיימות אופציות רבות היום במגוון חלונות אלומיניום ובכלל יש לבדוק אם אכן זו החלטה נכונה. אז פניתי אל האינטרנט ובדקתי את המידע לגבי חלונות אלומיניום. בנוסף נתתי לאימי לבדוק את העיצוב הדרוש לה בקטלוגים של עיצוב לבית. מאחר ויש מגוון רב וגם מחירים שונים ומי שלא מבין בתחום עלול לטבוע בים של אופציות ולא יודע בדרך כלל מהיכן להתחיל ביקשתי מאבי שנתייעץ יחד עם המסגר לאחר שאימי החליטה באופן סופי על הסגנון. את הסגנון של חלונות אלומיניום לבית היינו צריכים לבחור בסוף רק לאחר שאכן שינינו את הריהוט ועוד כמה דברים קטנים שהוריי שיפצו בבית שכן החלונות מהווים חלק נכבד בבית ומשפיעים על אופי הבית והתייעצות עם המסגר לפניכן חשובה ביותר שכן ניתן לראות דוגמאות מוחשיות ולוודא שהצבע והעיצוב אכן מתאים לבית.


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009