מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

חלונות במשרדים היום נבנים באופן שונה מבעבר. קיימת חשיבות רבה לבניית חלונות בבית, במשרד ובכל מקום אך כאשר מדובר במרד עבור חלונות החדרים יש לחשיבות משנה תוקף מאחר והם יכולים להשפיע רבות על אופי העבודה במשרד, על האופציות הניתנות במשרד מבחינת מזג האוויר למעשה חלונות המשרד משפיעים עלינו העובדים מאד מבחינת מזג האוויר, למשל לעיתים, קר לנו מאד במשרד ואילו אם נפתח את חלונות המשרד נגלה כי בחוץ בכלל חמסין, או להיפך. יש עובדים אשר תמיד מראש מביאים סוודר נוסף בכדי למנוע את סיפורי עימותי המזגן הידועים לשמצה בכל משרד אך מרגע אשר חלונות המשרד בנויים טוב, ניתן להשתמש בהם למשל לצורך איזון האוויר בין מי שקר לו ומי שחם לו מאד בחדר ומידי פעם לפתוח את חלונות החדר. בנוסף, אור הפלורוסנט במשרד מציק לאנשים רבים, כאשר עבדתי בעבר במוקד שיחות הייתה לי חברה שלאחר מס' שעות אור הפלורוסנט גרם לכאבי ראש ועייפות בעיניים. במשרד הנ"ל החלונות היו גדולים ורחוקים מאחר והיה מדובר בחלל משרד רב אך עם זאת, לא היה ניתן לפתוח חלונות במשרד גם אם הינו גדול אותה בחורה יכלה לאז גם את האור עם האור שמגיע מהחלון הכל תלוי כיצד נבנה החלון, לכן יש להתחשב רבות בבניית חלונות במשרדים ולקחת בחשבון לא רק את העיצוב והבטיחות של חלונות המשרד אלא גם את השפעתם הרבה על חיי היום יום של העובד מבחינת מזג האוויר והאור המגיע מהחלונות.

אחד העיצובים שמושכים את העין הם ללא ספק חלונות בלגיים, בכל בית שבהם מותקנים חלונות אלה, האווירה היא נוחה, נעימה ויש בה משהו כפרי וחמים.  בדרך כלל ברוב הבתים שבהם מותקנים חלונות בלגיים ניתן למצוא אותם בשילוב של פרקט על מנת להשלים את העיצוב והאווירה. יש הרבה חלונות בלגיים העשויים מברזל שהוא חומר כבד יותר, אך יש כאלה שאוהבים אותם מיוצרים דווקא מאלומיניום. ניתן לחלק את החלון למספר הריבועים הרצוי או לבחור בעיצוב מיוחד על מנת שהחלונות שלכם יהיו באמת מיוחדים ושאינם רואים כאלה בכל בית. העבודה של ייצור חלונות בלגיים היא עדינה ואורכת זמן רב. חלונות בלגיים הם יקרים יותר משאר סוגי החלונות בגלל העיצוב המיוחד שלהם ובגלל העבודה כפי שציינתי קודם לכן.

חלונות בלגיים גם במשרדים

יש הרבה משרדים שניתן לראות בהם חלונות בלגיים. העיצוב הוא מושלם, חודר מבעד לחלונות אלה אור יום טבעי שעוזר גם לתפוקה ולאווירה של העובדים במשרד.  ישנם הרבה יתרונות בחלונות הבלגיים כמו למשל הניקוי שלהם. ניתן לפתוח את החלונות כלפי פנים ולנקות בקלות רבה את החלונות. מי שמעוניין בחלונות יוקרתיים ומעוצבים לבטח לא יהסס להזמין חלונות בלגיים שיגרמו לבית להשתדרג בעיצוב. ניתן מבחינת הזכוכית של החלון הבלגי להשתמש בכל מיני סוגים של זכוכית כמו למשל זכוכית טריפלקס שיש בה שתי שכבות ושיש בזכוכית זו אף בידוד אקוסטי ואף תרמי.   בהרבה בתים בהם יש חלונות בלגיים, ניתן למצוא את העיצובים המיוחדים של הידיות שנראות עתיקות ומקנות מראה מיוחד ומושלם.

חלונות בלגיים –  מדוע הם חביבים מאוד על מעצבי הפנים?

הרבה אדריכלים ומעצבי הפנים השונים בארץ ובעולם, מעדיפים חלונות בלגיים היות והחלונות מגיעים בגדלים שהם אינם סטנדרטיים. מי שמעוניין ליצר תחושה של חלל גבוה או תקרה גבוהה יוכל להיעזר בחלונות בלגיים שייתן את האשליה של תחושה זו.  יש כאמור, סוגים שונים של חלונות בלגיים ולכן ישנם אנשים שמעוניינים בהצעה של אדריכל או מעצב פנים שיציע להם את הדוגמא והסוג המושלם של חלונות בלגיים בביתו.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009