מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

באגף במשרדינו יש מזגן מרכזי כך שממש קשה להשתלט עליו, ולמרות מרכזיותו של המזגן, אפשר ללכת בתחילת האגף בקומה השנייה במשרד ויהיה לנו קפוא ובהמשך ככל שמתקרבים למטבח פתאום נעשה נעים. באופן כללי קיימים חלונות לכל אורך האגף חלונות קטנים שכאלה וזה יכול היה בהחלט לשמח אותי אם הייתי יכולה לפתוח ולא רק אחד מכל חלונות האגף, הבעיה היא שכאשר אני חושבת על פתיחת חלונות בכדי ליצור סירקולציה אני יכולה פשוט להעביר חלונות בראשי ממש כמו כבשים לפני השינה ולשמור את זה כך כי ברגע שפותחים חלונות האגף מייד קופץ מישהו בטענה, שיש רעש כאשר חלונות הינם פתוחים ואם אין רעש אז אור השמש מכיוון חלונות הקיר האחורי מייד מסנוור את המחשב והאמת שאני בהחלט מבינה את האנשים במשרד שלא רוצים לפתוח חלונות כלל, הבעיה היא שבכל פעם נוצרים וויכוחים על הקור במשרד ומדובר במשרד גדול כאמור ובעקרון כאשר פותחים חלונות במשרד זה בדרך כלל מאזן את האוויר, לעיתים אף בריא יותר אם חלונות המשרד אינם פונים לאזור תעשיה עם אבק וזה יכול היה לחסוך לנו הרבה עימותים שבדרך כלל בין הגברים לנשים כי להרבה גברים לרוב תמיד חם יותר ולנשים קר, נכון, מודה שזכיתי להעביר אלינו למועדון כמה גברים חסונים שהודו שהיה להם קר אך עם זאת הויכוח בעינו עומד ואילו חלונות המשרד לא מצליחים להוות פתרון מספיק לבעיה. במשרד הקודם בו עבדתי בחרת מחשבים גם כן היו את אותם ויכוחי המזגן הנדושים אך עם זאת חלונות המשרד לרוב היוו את הפתרון המאזן לאוויר למרות שתלוי באיזה חדר מדובר, כי כפי הנראה בעבר לא ידעו להתחשב באור השמש כשיצרו את חלונות הבניין ותמיד בצהריים ממש חם ובבוקר ממש קר חלונות המשרד תמיד הפוכים כלפי מזג האוויר וחבל.

מעוניינים לרכוש חלונות בעיצוב אלומיניום? במאמר זה תוכלו ללמוד הכל על חלונות אלה ועל יתרונותיהם ביחס לשאר סוגי החלונות. חלונות בעיצוב אלומיניום נחשבים כיום לחלונות האיכותיים ביותר אשר ניתן להתקין בבית. כיום, לרגל חגי אמצע השנה, יוצאת חברת אספקת חלונות האלומיניום במבצע חסר תקדים עם הנחות מפליגות על כל דגמי חלונות האלומיניום.

חלונות עמידים לתנאי טבע קשים

האלומיניום היא המתכת העמידה ביותר בשל אי רגישותה לחמצון ולהתחלדות, בדומה מאד לנירוסטה. בנוסף לכך, האלומיניום היא מתכת יפה ובוהקת שללא ניקיון רב יכולה להיראות כחדשה גם אם עבר זמן רב מאז יום הרכישה וההתקנה.

חלונות מחומר גלם זול ופשוט

האלומיניום הנו חומר גלם זולה ביחס למתכות אחרות והפקתו אינה מצריכה מאמץ רב. בשל כך, מחירי חלונות בעיצוב אלומיניום נחשבים לזולים באופן יחסי, ומהווים פתרון מהיר עבור כל סוגי הלקוחות: בעלי משרדים, בעלי בתים ובעלי מפעלים גדולים.

חלונות מעוצבים

חלונות האלומיניום ועיצובם הוא סיפור בפני עצמו. ניתן לרכוש חלונות בעיצוב אלומיניום המשמשים כפרופילים בלגיים, כאשר הזכוכית מוצבת בין פסי האלומיניום לכל אורך החלון. נהוג לרכוש גם דלת בפרופיל זה אשר צמודה לחלון ומהווה המשך עיצובי ישיר שלו.

חלונות קלים להתקנה

התקנת החלונות, לאחר הליך החציבה בקיר, מהירה ופשוטה, ולא תגזול לכם זמן מיותר בתנהלותכם  מול חברת ההתקנה. גם אתם תוכלו למצוא את עצמכם עם חלונות על חור החציבה תוך זמן קצר.

ללא צורך בעבודות תחזוקה רבות

בשל כך שהאלומיניום הוא חומר עמיד שאינו מתחלד, חלונות בעיצוב אלומיניום לא מצריכים טיפוך נגד חלודה, ניקיונות תקופתיים וכו' בתדירות גבוהה, וניתן גם בניקוי של אחת למספר חודשים לשמור על חלונות יפים, נקי ואטרקטיבי מתמיד.

חלונות במבצע

כעת, חלונות בעיצוב אלומיניום מוצעים לקהל הרחב במבצע בזיל הזול. אם זה עתה נכנסתם לגור בביתכם החדש ואתם מתלבטים לגבי סוג החלונות, אין כאן כלל שאלה להתלבטות: חלונות בעיצוב אלומיניום הם הפתרון המושלם עבורכם הן מבחינת עיצוב, הן בשל עמידות המוצר, והן בשל הליך ההתקנה הפשוט והמהיר.

להתייעצות בנושא חלונות בעיצוב אלומיניום ניתן ליצור קשר עם חברה לאספקת חלונות אלו ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית מתמיד!

 

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009