מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

אם החלטנו לשפץ את ביתנו ואנחנו רוצים לבנות את גדר הבית, כבר חשבנו על עיצוב הגדר בחרנו את התקציב והתאמנו אותו לכיוון העיצוב כל שנשאר לנו הוא להרכיב את הגדר בביתנו. הרכבת גדרות באופן פרטי ניתנת לביצוע והיא אינה קשה במיוחד, נוכל לעשות זאת בשיטת עשה זאת בעצמך אך עלינו לקחת בחשבון מספר מרכיבים רלוונטיים שעלינו לדעת לפניכן. היום יש סוגים ומרכיבים שונים עבור הרכבת גדרות אך עם זאת הרכבת גדרות היא פשוטה ונועדה להיות כזו בעיקר כאשר מדובר בעניין של הרכבת גדרות לבתים פרטיים. רצוי שנבחר שותף נוסף למלאכה אך בעקרון עלינו להתחשב בחפירת הבורות שיהיו עמוקים מספיק ליסודות הגדר שלנו, זה אחד המוקדים הבסיסיים של הרכבת גדרות ויש להתחשב בכך מראש לפני הכול. לאחר מכן מרכיב חשוב נוסף של הרכבת גדרות הינו הרכבת השער, יש לקחת בחשבון כי השער הינו חלק דינאמי בגדר ועם הזמן אם לא נבנה לו יסודות חזקים עם הזמן השער יתנדנד לנו.
הרכבת גדרות גבוהה או הרכבת גדרות לאורווה הן גדרות שקל להתמודד עם הרכבתן אך מדובר בחומרים כבדים בחלקם כך שיש להתחשב בכך ולהצטייד מראש במספר אנשים וכמובן שיש לבנות את היסודות חזקים באופן מיוחד ויש להתחשב בכך כי הבורות צריכים להיות עמוקים יותר ויש לתת מקום רב יותר לדיוק במרווחים בשל גובה הגדר ורצוננו בחוזק שלה גם בעת רוחות או בחורף בכלל.
אם החלטנו להזמין קבלן שיעשה את עבודת הרכבת גדרות בביתנו, עלינו לקחת בחשבון את המידות והגודל ולוודא שהגדר אכן יציבה לכל דבר בכדי שלא נצטרך להזמינו שוב.
הרכבת גדרות בעבור כלבים וחתולים היא הרכבה פשוטה מאד והיא מצטרפת לעניין עשה זאת בעצמך בעבור תחום של הרכבת גדרות בביתנו.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009