מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

הקמת גדרות מגדירה לנו את סביבתנו. לעיתים כך באסוציאציה נדמה כי הקמת גדרות מהווה הגבלה רבה מידיי וכך איננו פתוחים לחברינו בסביבה שאמורה להיות של כולנו בסך הכל.
כמו שבעבר אפשר לומר ברוב הקיבוצים היו הדלתות פתוחות ואינן נעולות והאמרה: הבית שלי הוא שלך היה נדמה כי הייתה לה משמעות רבה יותר וכי היום הקמת גדרות קיימת בכל מקום ובכל חצר ובכל אזור ונדמה כי זה עלה והתגבר עם השנים והפשע ועוד שלל עניינים של פוליטיקה בכלל.
אך אם נתייחס לכך בהתאם וברמה של מתינות ומינון נכון אין רע בהגדרה של תחום כמו כאשר המשטרה תוחמת אזור של חקירה כדי שאזרחים אחרים לא יפריעו למהלך החקירה או לחלופין האזרחים לא יראו מראות שאינם אמורים לראות. הקמת גדרות מבחינה סוציולוגית היא למעשה מה שמיישם את הגבולות בחיינו לטובה ולפחות כך או כך הקמת גדרות בחיינו בכל סביבה שהיא מגדירה אותנו בביתנו ברחוב בסביבה . למשל אם לא הייתה הקמת גדרות בבתי ספר זה היה פרצה הקוראת לא לגנב אלא לשלל של תאונות ובעיות אחרות עבור הילדים שלא לדבר על כך שהיה יותר קל לפושעים לחטוף ילדים אך אם לא נלך רחוק, הקמת גדרות במתחם היציאה מהגנים ובתי הספר מונעת את הריצה שלהם לכביש. ניתן לראות שהיום הקמת גדרות שאינן אמורות להוות מתחם סגור כמו בבתי כלא אלא בערים למשל בדרכים רק בכדי לתחום את המדרכות בכביש או מעברים מסוימים אז ניווכח כי הקמת גדרות בערים לרוב נעשית בטעם ידידותי לסביבה ולרוב הגדרות נצבעות בצעי ירוק נעימים לעין. אז נכון, לא פעם נאמר כך בציניות כי הקמת גדרות נועדה בכדי שיהיה ניתן לפרוץ אותן, אך עליי לציין כי הקמת גדרות היא חיונית בהחלט בעיקר לבחינת הבטיחות בחיינו.

 

 


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009