מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

כאשר מזכירים את המילה פלדה זה נשמע לנו כבד ואולי אף מפחיד אלה האסוציאציות אשר עולות לרוב ולא פעם מזכיר לי משחקי מבוך גדולים עם דלתות פלדה רחבות כאלה, אך כאשר מדובר בתחום דלתות פלדה זה למעשה נועד אולי להפחיד את הזרים שאינם אמורים להיות בביתנו.
דלתות פלדה הינן כבדות וגדולות ומאסיביות הן הומצאו בסביבות שנות השמונים כשלפתע התחלנו לראות איך לאט לאט דלתו העץ בבתים של כולם נושרות לטובת דלתות פלדה חדשות .
דלתות פלדה כאשר נכנסו לתודעתנו הן היו נראות כמו איזה משהו גדול ומדהים שאין כמותו, לפתע המנעול הוא רב בריח שזו הייתה המילה הראשונה בקרב דלתות פלדה בארצנו ובנוסף דלתות פלדה היו נראות הרבה יותר יפות לעומת דלתות העץ המסכנות שהיו לנו לפניכן שלא לדבר על רמת הבטיחות שעלתה לפתע פי שתיים. היום יש הרבה חברות שמייצרות דלתות פלדה מה שיוצר תחרות ומהווה לנו הלקוחות רמה טובה של שירות ברכישת דלתות פלדה.
כאשר אנו באים לרכוש דלתות פלדה, רצוי שנבדוק מחירים וניקח למעשה מס' הצעות מחיר שונות וגם כך נוכל למצוא דלת שמתאימה לנו ולביתנו גם מבחינת העיצוב שלה. בנוסף כדאי בהחלט לבדוק בפורומים באינטרנט יש מידע רב על דלתות פלדה וניתן להיעזר גם במדריכי קנייה ולבדוק טיפים שונים עבור דלתות פלדה לפני שאנו באים לרכוש אותן. היום כל בעל מקצוע כמובן לא יתבייש להסביר לנו את מירב הפרטים שאנו צריכים לדעת על דלתות פלדה מבחינה בטיחותית, מבחינת צילינדרים וכן הלאה ויש לוודא שבעל המקצוע מתאים את הדלת נכונה לבית מבחינת ריצוף הכנסה ומבחינת המנעול שבקיר שיתאים נכונה לדלת וכן הלאה שכן לעיתי אין התאמה מלאה וכך רמת הבטיחות יורדת.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009