מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

דלתות כניסה היום שלא כמו בעבר מותאמות במידה רבה לביתנו, בין אם מדובר בבית קרקע, ובין אם מדובר בבניין קומות . לרוב דלתות כניסה הינן מעוצבות בהתאמה לאופי הבית שלנו, נכון שלרוב בבניינים מדובר בסוג של דלתות כניסה העשויות מתכות שונות אך יחד עם זאת גם כאן לא חסר מקום לעיצוב להיכנס ולהתאימו לבית למי שמעוניין. בבתי קרקע פרטיים לרוב ניתן יותר לגלוש עם עיצוב הדלת למרחקים . בעבר דלתות כניסה לבתים שלנו לא היו מושקעות כמעט כלל הן כולן היו עשויות מעץ ללא יוצא מין הכלל חלקן היו נצבעות בלבן וחלקן נשארות עם עץ טבעי אך לא הייתה השקעה בראות דלתות כניסה ובטח שלא בבטיחות של דלתות כניסה לבית.
אך היום קיימת השקעה רבה בעיצוב באופן כללי בריהוט בבית בחלונות הבית וגם כמובן בתחום דלתות כניסה לבית וניתן בהחלט להתפרע עם העיצוב עד כמה שאנחנו רוצים מאחר וחלק מעיצוב דלתות כניסה ניתן להזמין על פי טעמינו האישי ולא בהכרח ממה שמוצע בשוק – מגיע מוכן.
כמובן שיש להתחשב בבטיחות הדלת והיום יש עבור דלתות כניסה חשיבות רבה מבחינה בטיחותית ולא משנה עם מדובר בסוג דלתות כניסה המשמש כדלת אחורית לבית, דלת משנה או סוג דלתות כניסה מהראשיות בבית. אנחנו יכולים לקבוע את רמת הבטיחות הרצויה לנו ובהתאמה כמובן את העיצוב, יש מגוון רחב של חומרים מהן מיוצרות הדלתות ובכל אחד מהם ניתן לשחק עם העיצוב שלהם וזה בהחלט מקל עלינו ונותן לנו ליהנות ממקסימום הטעם שלנו והתאמה מלאה לאופי הבית שלנו בהכרח. בכל מקרה רצוי שדלתות הכניסה לבית לא יהיו כבדות מידיי בכדי שיהיה לנו נוח להיכנס או לפתוח לאורחינו את הדלתות וכמובן שיש להתאימה לשאר האופי של הבית
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009