מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

 

דלתות כניסה לבית שלנו הן למעשה כרטיס הביקור שלנו עצמינו או של משפחתנו בביתנו לכל אחד שמגיע אלינו הביתה. בין אם מדובר בסוג של דלתות כניסה פשוטות יחסית או דלתות כניסה פלדלת, דלתות כניסה מעוצבות או אפילו דלתות כניסה ישנות. כל אחת ואחת מדלתות אלה יש לה חשיבות בהשפעה למעשה על איך אנו נראים כלפי חוץ והיום נותנים דגש מיוחד עבור דלתות כניסה לבית.
שלא כבעבר, אזור שנות השמונים של חיי אשר דלתות כניסה לא קיבלו חשיבות כלשהי בחיינו ולא פעם ראינו דלתות כניסה לבית עשויות מעץ ישן או עץ כבד כזה ויש עליהן מקסימום מנעול עשוי שרשרת מסכן כזה שנועד כביכול לשמור עלינו בבית...
לעומת זאת היום כאמור קיימת השקעה רבה בכל הקשור לתחום דלתות כניסה לבית, יש מגוון רחב של צבעים וסגנונות עבור דלתות כניסה לבית שאינו מבייש כלל אף דלת ואף חברה המייצרת דלתות, יש דגש רחב על נושא הבטיחות עבור דלתות כניסה גם אם מדובר בדלתות שהינן מעוצבות יתרה או דלתות כניסה שאינן דלתות ראשיות וכל זאת אינו מוריד מאיכות העיצוב שבדלתות.
הדלתות היום עשויות מחומרים רבים בניהם עץ, פלדה ואלומיניום ולכל אחד מהם מגוון של צבעים ואופציות לעיצוב ואף לעיתים ניתן להזמין זאת מראש לפי טעמינו ולא בהכרח רק מהעיצוב המוצע לנו הקיים . אך לפני שאנחנו מחליטים על עיצוב הדלת רצוי, אם למשל שיפצנו את ביתנו מחדש, אז רצוי לחכות לסופו בכדי להתאים את הדלת לאופי כלל הבית . ורצוי להיעזר בחוברות לעיצוב הבית או אף ללכת למס' חנויות ולקבל כמה הצעות לעיצוב בכדי להגיע להתאמה מושלמת של דתות כניסה לבית שלנו.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009