מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

תריסים משמשים את כולנו בתוך הבית- תריסים הם כמו העפעפיים של הבית, ומספקים לנו את האפשרות לראות (או להראות) ולווסת את כמות האור שנכנסת.

אצל בני אדם, השימוש בעפעפיים נועד לצמצם את כמות האור שנכנסת אל תוך העין וע"י כך לא להסתנוור. כמו כן, האפשרות לראות את מה שסובב אותו בפתיחה וסגירה של העפעפיים.
השימוש בתריסים הוא באותה צורה-כאשר אנחנו רוצים לצמצם את כמות האור שנכנסת אלינו לבית. אנחנו צריכים להתאים את מצב התריסים. כמו-כן- כשאנחנו מחפשים פרטיות אנחנו סוגרים את התריסים כדי שנוכל לקבל פחות חשיפה ולהיות במצב יותר אינטימי.

החלונות בבית משמשים כעיניים שלו- הן מאפשרות להסתכל אל תוך הבית (ה"נשמה" של הבית) ומאפשרות להסתכל מתוך הבית החוצה. עם היתרון בא גם החיסרון- במצבים שבהם אנחנו רוצים אינטימיות או חשיפה יותר נמוכה לשמש
חלונות חשופים מדי לא יאפשרו לנו את זה.
לשם כך נוצרו תריסים- תריסים מאפשרים לנו לווסת את כמות האור שנכנסת לתוך הבית וביחד עם זאת מאפשרת לנו ליצור פרטיות בתוך הבית כאשר אנחנו חפצים בכך.

לאלה מאיתנו שאוהבים לישון עד מאוחר וצריכים חושך מוחלט בתוך החדר, לאלה מאיתנו שהחלונות שלהם פונים מזרחה והשמש בצהרי היום מסנוורת מדי או שפשוט רוצים ערב רומנטי בבית בלי הפרעות ובלי אנשים שיהיו עשויים להתעניין במה שאנחנו עושים (במיוחד אם אנחנו מפורסמים בציבור)- תריסים נותנים את האופציה ליצור אטימות לחלונות בקלות.

מגוון התריסים הקיימים גם הוא גדול- מתריסים חשמליים, לתריסים בלגיים, תריסים מעץ או תריסי גלילה- כל אלה נועדו לספק את הצרכים של ויסות האור והשגת אינטימיות בתוך הבית.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009