מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שערים אוטומטיים הופכים את החים שלנו ליותר מוגנים ויותר קלים.
שערים אוטומטיים נועדו להגן- עלינו, על בני משפחתנו, על היקרים לנו, על חפצי הערך שלנו ואפילו על בעלי החיים שלנו (למרות שחלק מהעלי החיים נועדו להגן גם עלינו, דוגמת כלבי שמירה).
היתרון בשערים אוטומטיים הם שהם נפתחים ונסגרים לפי קוד בצורה עצמאית- בין אם הקוד הוא סימון לייזר, לחיצת כפתור על שלט או כל פטנט אחר שמזהה את בעלי ההרשאה ונותן להם להיכנס (ומפה זכורים לנו שערים אוטומטיים דוגמת שערים בסרטי ג'יימס בונד, שבהם נדרשת חתימת רשתית העין כדי להיכנס. מי יודע, אולי דברים כאלה באמת קיימים).

שערים אוטומטיים נועדו לחלק ולחצוץ בין שטח פרטי לבין שטח ציבורי, או לפחות בין שטח שאליו מורשים פחות אנשים לבין שטח שאליו מורשים יותר אנשים. הדוגמא הכי ברורה היא המחסומים שבשטחים שמהווים שער למי שיש לו אישור להיכנס לארץ (כדי לעבוד, כדי להגיע לבית חולים).
מפה רואים ששערים יוצרים הפרדה- הם מונעים גישה חופשית לכל האנשים ע"י יצירת גדרות הפרדה ובכך מונעים מהם לנוע בחופשיות.

בבית הדוגמא יותר ברורה ופחות טעונה רגשית- שערים אוטומטיים נועדו למנוע פולשים מלהיכנס לתוך הבית- שטח שהגדרנו אותו כפרטי (ומשמש לנו כמחסה והגנה מפני תנאי מזג אוויר ויצורים חיים לא רצויים), ולא תמיד צריך להיות נוכח כדי שהם יבדילו מי רשאי ומי לא- לבעלי ההרשאה בד"כ יהיה קוד גישה כל שהוא שיאפשר להם להיכנס לתוך השטח הפרטי.
דבר זה מאפשר עוד קו הגנה- הוא יוצר פתח בגדר שתוחמת את השטח הפרטי של הבית (או של המשרד או של כל חלל שבו יש שימוש של שערים אוטומטיים).
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009