מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מה הם שערים ומה אפשר להגיד עליהם?
שערים, בפשטות, נועדו ליצור איזו שהיא חציצה בין מה שפרטי ומה שציבורי. בשטח הבית שלכם אתם לא רוצים שיתחילו להסתובב כל מיני אנשים לא מזוהים ולא רצויים, ועליכם ליצור איזה שהוא אמצעי התראה שיודיע לאנשים שמסביב שמדובר בשטח פרטי שאליו יש גישה רק לאלה שמורשים לכך.

שערים יוצרים גבול- כששטח הבית עצמו מהווה "נקודת תורפה" (שכן בכל זאת הבית שלנו משמש לנו כמחסה והוא בין הדברים הכי אינטימיים בשבילנו), צריך להגדיר מסביבו את השטח שנחשב כ"שטח מוגן"- שטח שמגדיר ומסמן את החלל הפרטי. שערים מספקים את האפשרות ליצור גדר שעדיין מאפשרת כניסה- כמו ממבראנה בגוף האדם שמכניסה רק דברים מסוימים אליה, כך גם שער- מאפשר ליצור הפרדה בין מה שרצוי ומה שלא רצוי.

שערים הם נושא יותר מופשט מזה- לאו דווקא בבית בצורה של שערים במגוון צורות עשויים מחומרים שונים אלא יותר במובן המהותי של המילה- שערים יש בכל מקום, בין אם זה פיזית (כמו בבתים, בניינים, משרדים, חוות וכו') או מנטאלית (בראש שלנו- מה אנחנו מאפשרים שיכנס לתוך החיים שלנו ואיך שזה ישפיע עלינו). ברגע שאנחנו לומדים על הגבולות של עצמנו אנחנו יכולים לדעת מה השער דרכו אנחנו יכולים או לא להכניס דברים אל תוך החיים שלנו.
במובן של הבית- זה לדוגמא לדעת איזה אנשים להרחיק ואיזה לקרב, או איך ליצור אזור חופשי מבעלי חיים מזיקים או איך ליצור אזור שדווקא מזמין בעלי חיים מסוימים (על היתרונות האקולוגיים של מיני בעלי חיים ידוע כבר מזמן- בין אם זה יתרון של תיחוח והשבחת אדמה או קטילת מזיקים טבעית).

מעוניין להשביח את המראה של חצר ביתך? חושב לעשות זאת וגם להבטיח את רמת המיגון בכניסה אליה? אנו ממליצים על שערים עמידים, מעוצבים, ומעל לכל – שערים המתמזגים היטב עם כל הנופים של חצרות הבית השונות. שערים מעוצבים מסוג זה יהיו מנת חלקו של ביתך למשך שנים רבות ולעתים יובלות של שנים. שערים אלו הנם שערי עץ, אלומיניום ומתכות מסוגים אחרים, המסוגלים הן לשמור על רמת מיגון נאותה לביתך והן לספק לך את כל צרכי העיצוב החוץ ביתי. במאמר זה תלמד כיצד ניתן לאתר שערים אלו ביעילות ובקלות:

ערוך סקר שוק אודות שערים מעוצבים

חשוב לערוך את סקר השוק באמצעות האינטרנט ולהתחקות אחר שערים מעוצבים אשר נשאו חן בעינייך. הדפס את התמונה והתחל לרשום פרטים על הספק: שמו, מיקומו, כתובתו ומספר הטלפון שלו. ערוך רשימה גדולה ככל הניתן על מנת לאפשר לך לצבור ניסיון אודות שערים מעוצבים במהירות.

התייעץ עם חברים ומכרים

שלב זה הנו חשוב על מנת להבין מסביבתך הקרובה אלו שערים מעוצבים מומלץ לרכוש. חשוב לשאול את מכרייך אודות טיב השערים, עמידותם ומידת שביעות רצונם מהעיצוב שלהם. מומלץ לרשום מי הם הספקים השונים מהם חברייך קנו שערים מעוצבים.

ערוך קריאת פורומים מקוונים

בפורומים אלו תוכל למצוא מידע חיוני על שערים מעוצבים: איכותם של שערים אלו, ורמת עמידותם כפי שיובאו מפי לקוחות קיימים אשר יכתבו ביקורת בונה אודות מצבם של השערים שיש ברשותם. אנו ממליצים לעקוב אחר דגמים שונים של שערים מעוצבים ולהמשיך להתעניין רק בשערים אשר זכו למיטב הביקורת החיובית מצד לקוחות קיימים.

התחקה אחר חומר כתוב אודות שערים מעוצבים

במסגרת שלב זה תוכל ללמוד כיצד לתחזק שערים מעוצבים, אלו פעולות נדרשות לעשות על מנת שהשערים ימשיכו לשרתך זמן רב ללא בלאי נצבר בזמן קצר, וחשוב יותר – כיצד למנוע נזקים כמו התנפחות דלת השער או הנמכתה לכיוון הרצפה. במקרים אלו יש להיעזר בטכנאי דלתות ושערים שיבצע הגבהה לדלת ולאחר מכן כיוון על מנת ליישרה כבעבר.

למידע נוסף אודות שערים מעוצבים יש להתחקות אחר חברה לממכר שערים ביתיים, להתבונן בקולקציית השערים באינטרנט ולקבל יעוץ ראשוני טלפוני!

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009