מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

האם אי פעם קרה לכם שמישהו שלא רציתם שיכנס לתוך שטח הבית שלכם נכנס בכל זאת?
לאו דווקא מתוך כוונה רעה אלא מתוך בורות לגבי השטח המוגדר כפרטי (ולעיתים זה לא כזה ברור מאליו).
בשביל זה נועדו שערים- שערים עהם פתח הכניסה והיציאה אל ומחוץ לשטחים שמוגדרים כפרטיים. הם מגודרים על ידי גדרות בדרך כלל שתוחמים את השטח ומגדירים בדיוק מה פרטי ומה ציבורי-

דרך שערים יכולים להיכנס רק אנשים עם הרשאה- בעלי מפתח, בעלי אישור או בעלי כל הרשאה אחרת שצריך כדי לעבור את השער, ומרגע שעברתם אתם כמו בעולם אחר-
שטח שמוגדר כפרטי הוא בעל חוקים שונים, ומעבר אליו מחייב הסתגלות אל החוקים האלה.
כך- כניסה לבית פרטי של מישהו מחייבת התנהגות לפי הכללי שהמארח מציג, כניסה למוסד מחייבת התנהגות מסוימת שנדרשת (כמו שקט בכניסה לחדר בחינות).
שערים בעצם ממדרים את אלה שאין להם אישור להיכנס ואלה שיש להם אישור- הם מאפשרים לבחור את מי אנחנו רוצים (בשטח הבית הפרטי שלנו או בכלל בחיים שלנו) ומי לא, ומאפשרים לנו להשאיר בחוץ את מה שאנחנו בוחרים.

שערים הם סמל, וכמו כל סמל הם משפיעים באופן לא הכרתי על אנשים. כמו שמדים של שוטר מסמלים כוח וסמכות, כך גם שערים מסמלים דבר מה- מסמלים שטח פרטי, שטח שמבעדו הזכות הציבורית מפסיקה להתקיים ומתקיימת חובות שמוגדרות על ידי הבעלים, ואם לא רוצים לעמוד בהן- אפשר לא להכנס.

מעוניינים בשערים עמידים ויפים לבית שלכם? אנו ממליצים על שערים מזכוכית! שערים מזכוכית ניתנים לרכישה הן כפלטות בפני עצמן והן כאסופת משבצות המודבקות זו לזו או מחוברות באמצעות פרופיל אלומיניום. במידה שאתם מעוניינים לרכוש שערים מזכוכית אך אינכם יודעים מהו הסוג הנחוץ לכם, מאמר זה יעשה לכם סדר, ויסייע לכם להגיע אל שערים מזכוכית בעלי ערך מוסף לבית שלכם:

התחקו אחר בתי עסק לממכר שערים מזכוכית באמצעות האינטרנט

שלב זה יסייע לכם להיחשף לתחום השערים מזכוכית בישראל לראשונה ולפגוש משווקים פוטנציאלים באמצעות עיון בדפי אינטרנט. חשוב לרשום כמה שיותר פרטים על משווקים אלה: שמם, מספרי הטלפון שלהם, סוגי השערים שהם מוכרים, תמונות של שערים מזכוכית הנמצאים ברשימת מרכולתם, ועוד. חשוב לארגן רשימה  גדולה ככל הניתן על מנת לאפשר לכם ליהנות ממרחב מדגם גדול של ספקי שערים מזכוכית.

התייעצו עם לקוחות עבר של שערים מזכוכית: חשוב שיהיו אלו אנשים שאתם מכירים אישית

אם ידוע לכם על מכר, חבר או קרוב משפחה כלשהו אשר רכש שערים מזכוכית, אנו ממליצים לשאוך בעצתו: שאלו כיצד הוא רכש את השערים מזכוכית, מדוע בחר דווקא בדגם שיש לו עכשיוף, ואצל איזה משווק הוא רכש את הדגם הנכסף. במידה שהייתם מרוצים מהבחירה שלו, דלו ממנו את פרטי המשווק. חזרו על פעולה זו כמה שיותר פעמים, ואל תהססו לחבור לצד שלישי דרך חבר או מכר אחר – להגדלת מרחב המדגם שלכם, כהמשך ישיר לשלב הקודם.

התחקו אחר פורומים מקצועיים העוסקים בשערי זכוכית

פורומים אלה הנם דפי אינטרנט המספקים מידע על שערים מזכוכית. ספקי המידע הם לקוחות קודמים אשר רושמים דברי ביקורת בזמן אמת – מהשטח. תוכלו לקרוא זאת ולהתרשם מאיכותם של שערים מזכוכית, תוך שימת לב מיוחדת לשערי זכוכית בעלי ביקורות חיוביות באופן ניכר.

קראו חומר תאורתי אודות שערי זכוכית

חשוב ללמוד מהספרות הכתובה כיצד מתחזקים שערי זכוכית, מהן הפעולות הנדרשות לשימור שערים מעין אלו, מה נדרש מכם על מנת לשמור על עמידותם של השערים ועל רמת העיצוב שלהם כחדשה.

למידע נוסף – עסקי ומקצועי – על שערים מזכוכית יש להתקשר לחברת שיווק שערים מזכוכית באמצעות הטלפון או האמייל!

בקיצור, שערים בבית הם לא רק ליופי. הם משמשים כקו הגנה נוסף ואמצעי הרתעה והתראה על שטח פרטי ששייך למישהו (או מספר נפשות).

 


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009