מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שערים- מה הם ולמה הוא נועדו? שערים הם פתחי כניסה. בין אנחנו מדברים על מדע בדיוני שאז שערים משמשים כפתח ליקום מקביל או למימד אחר, ובין אם אנחנו מדברים במובן היום-יומי של המילה כשאנחנו מדברים על שערים- שערים שנמצאים בכל מקום וכל פינה ברחבי הארץ- שערים של בתים פרטיים, שערים של בניינים, שערים ממתכת, שערים מעץ, שערים בגדלים שונים ולשימושים שונים.

מוכרים כנראה לכולנו שערים שעליהם הכתובת "הכניסה אסורה" או "זהירות,ף כלב בחצר"- אלה נועדו לתת אותות אזהרה.
שערים נועדו למדר שטח מסוים שמשתמשים בו באופן פרטי לבין שטחים אחרים שמשמשים לכל הציבור.
שערים הם הפתח של הגדר, הגדר יוצרת את ההפרדה בין מה שפרטי ואישי לבין מה שציבורי- שערים וגדרות מגדירים את השטח הפרטי לעומת השטח הציבורי.

שערים נועדו להרחיק אנשים לא רצויים משטחים פרטיים- שערים הם סימן לכל האנשים שמעבר לסף השער המקום הוא איזור פרטי, ובו חוקים שונים (מה שנקרא "חוקי הבית") ועל האנשים להיות מוכנים לשאת בתוצאות של המעשים שלהם כשהם בוחרים להיכנס פנימה.

שערים נועדו להגן על שטחים לא רק מפני גנבים אלא גם מפני חיות לא מבויתות שעשויות להיכנס לתוך שטח מסוים או למנוע מחיות לצאת החוצה- הדוגמאות הכי מוכרות לזה הן שטחי מרעה למיניהם או אורוות, שהגדרות מכנסות בתוכן את בעלי החיים ומונעים מהם לצאת לחופשי.

שערים באים בגדלים שונים, עשויים מחומרים שונים ובצורות שונות- שערים יכולים להיות מעוצבים, פשוטים, אלקטרוניים או ידניים, בעלי אמצעי אבטחה נוספים או פשוטים למדי.
כך או כך ייעודם אחד- לשמש פתח כניסה ויציאה מתוך ואל שטח שמוגדר כפרטי שמיועד למשהו שרק בעלי הרשאה מורשים אליו.
 מעוניינים להתקין שערים לבית הפרטי שלכם? ושבים להחליף את דלת העץ הישנה או שער המתכת המחליד בשער חדש ועמיד בפני התחלדות? אנו ממליצים על שערים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר! שערים אלו יהיו אפקטיביים, יגנו על הבית שלכם, יכילו תכסיתים רבים בהם ניתן יהיה להצמיד כל חפץ נלווה: מדגל ישראל ועד גלאי אבטחה ומיגון, וחשוב יותר – יהוו ספינת הדגל של הבית שלכם מבחינה עיצובית.

שערים משוכללים לבית

כפי שצויין בתחילת המאמר, מדובר בשערים שניתן לעשות איתם מעשים רב תכליתיים, בנוסף לפתיחה וסגירת הכניסה לבית: על שערים אלו תוכלו להתקין בקלות גלאי אבטחה וסירנות מבלי שתצטרכו לחצוב בהם, ותוך הצנעתם ברמה גבוהה. על גבי שערים אלה תוכלו לתלות חפצים שונים שישמשו אתכם: לוגו עם שם המשפחה שלכם, דגל ישראל ביום העצמאות, ועוד.

שערים מעוצבים לבית

השערים יכילו כולם אלמנטים עיצוביים מתקדמים. אנו ממליצים להיפגש עם מעצב פנים המתמחה בבתים פרטיים לשם קניית שער מוצלחת במיוחד: הוא יבחן את הנעשה בחצר שלכם ויתאים עבורכם שערים לבית אשר מתיישבים היטב עם המראה אשר יקלוט. חשוב שאתם תתכננו בראשי פרקים את המראה של השער ותקבלו הכוונה ממנו: דרך זו הוכחה כיעילה ביותר לרכישת שערים לבית.

שערים קלים לפתיחה וסגירה

אם בימי העבר למדנו שפתיחה או סגירה של שערים בעלי יכולת מיגון גבוהה מצריכים אותנו להתנהל בכבדות – לא עוד. אנו מציעים שערים לבית גם מאלומיניום או ברזל שיהיו קלים לגרירה, נגישים הן מבחוץ והן מבפנים וללא כל סירבול. שערים אלה הם שערים שנמצאו בטוחים על סמך תגובות רבות של לקוחות קודמים בפורומים שונים.

שערים עמידים לאורך זמן

שערים לבית אשר מספקת חברה לממכר שערים – צריכים להיות עמידים ובעלי יכולת שרידות גבוהה. לא מדובר על קניית שרפרף חדש אלא על מוצר קבע שצריך לשרת את בעליו שנים ואף יובלות של שנים. לכן, חשוב לבחון את מרכולתם של המשווקים בצורה מדוקדקת בטרם הקנייה.

לקביעת פגישת ייעוץ עם חברה לממכר שערים לבית יש לסור לאינטרנט ולאתר חברת שערים מומלצת: ההמלצות הטובות ביותר נמצאות בפורומים לשיתוף מידע או בקרב מכריכם אשר רכשו זה מכבר שערים לבית!

 
מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009