מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

שערי ברזל- מה הם ולמה צריך אותם? שערי ברזל נועדו להגן. מהגדרתם שערים הם שער- הם כניסה של גבול שבו אנחנו מחליטים מי רשאי להיכנס ומי לא. שערים נמצאים לא רק פיזית אלא גם מנטלית- מי אנחנו בוחרים שיהיו החברים שלנו ואילו רגשות אנחנו בוחרים להכניס לתוך המרחב האישי שלנו.

שערי ברזל הם שערים לכל דבר, ואלה עשויים מחומר מספיק חזק ועמיד כדי שיוכל לעמוד לאורך זמן ולספק הגנה מפני אלה שלא רצויים בחיים שלנו- אנשים כמו גנבים, רוצחים וחמותנו, שעדיף לנו בלעדיהם בחיינו.
שערי ברזל, מלבד היותם גורם הרתעה, גם מספקים הגנה חזקה- ברזל הוא חומר חזק ויכול להקשות מאוד על פולשים להיכנס לתוך השטח שהגדרנו אותו כפרטי.

שערי ברזל נועדו להגן עלינו ועל הדברים שיקרים לנו- יהיו אלה חפצי ערך, אנשים שיקרים לליבנו או ילדים שתחת אחריותנו (בתור הורים או מטפלים)- שערי ברזל נועדו לספק לנו עוד קו הגנה בהגנה נגד פולשים שעשויים היו להיכנס-
סמלית לאנשים יותר קל להיכנס למקומות שנראים להם פרוצים. מקומות מוזנחים, מקומות עם פירצות ומקומות שהגבול שלהם לא מוגדר ולא ברור- שערים בכלל ושערי ברזל בפרט יוצרים את החציצה הזאת- הם מגדירים בדיוק מה הוא שטח פרטי ומה הוא שטח ציבורי, ויוצרים הפרדה ברורה ביניהם, כך שלא יהיה מקום לבלבול ולא יהיה מקום להכחשה- בנאדם שנכנס לתוך שטח פרטי ללא רשות לא יוכל להתחמק מלקחת אחראיות בטענה שהוא לא ידע.

אז לא משנה אם אתם רוצים להגן מפני משהו ידוע או להגן ליתר בטחון על כל צרה שלא תבוא, שערי ברזל הם בהחלט אופציה שניתן לבדוק. היותם חזקים מרתיעים הרבה מאנשים שאחרת היו מרשים לעצמם להיכנס. בהצלחה!
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009