מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרופילי אלומיניום- מה הם ולמה הם עדיפים על פרופילים אחרים? פרופילי אלומיניום הם אותם דבר שמרכיבים איתם חלונות ודלתות, בעיקר אלה עשויים זכוכית.
פרופילי אלומיניום הם אותו שלד שמאפשר את התקנת החלונות.
היתרון של פרופילי אלומיניום הוא יצירת אטימות ובידוד טובים יחסית להרבה חומרים אחרים- זה חומר קל שעובר תהליכים (או כך השמועה אומרת) של גלוון חם שהופכים אותו למוגן מפני חלודה. כמו כן תהליך הצביעה הייחודי שלו הופך את הצבע שלו לעמיד למשך זמן רב.

פרופילי אלומיניום משתלבים בצורה טובה מאוד בעיצובים מודרניים- אם אתם רוצים להקנות לבית שלכם הרגשה ועיצוב מודרניים, פרופילי אלומיניום משתלבים מאוד יפה וצבעי המתכת שלהם יוצרים עיצוב של יוקרה (צבעי כסף ומתכת באופן כללי מקושרים אסוציאטיבית ליוקרה).
כמו-כן, אם מסתכלים על העניין מהבחינה של פנג שוואי, שימוש בצבעי וחומרי מתכת יוצר את האלמנט הדרוש כדי ליצור איזון בתוך הבית- מתכת קשורה לעושר והיא מאזנת צמיחה פראית.

עיצוב הבית הפך למשהו שמושך את תשומת ליבם של הרבה אנשים, והרבה מעצבים לומדים איך להתאים את העיצוב הביתי לצרכים של האנשים המודרניים. אחד מהם זה הרגשה של יוקרה- אנשים רוצים לבטא את העושר בחיים שלהם בצורה שתתבטא בבית שלהם. מעצבים עשויים להשתמש באלמנטים של חלונות גדולים ושימוש של פרופילי אלומיניום לחלונות גם מהבחינה התפקודית וגם מבחינת האסתטיקה.

פרופילי אלומיניום מלבד היותם מבודדים ואטומים, ומלבד היותם עמידים לאורך זמן, משמשים גם לעיצוב של הבית- יצירת עיצוב חדשני ומקורי בעזרת פרופילי אלומיניום במסגרת ומבנה שיחזיק לאורך זמן ויספק גם עמידות וגם בידוד הופכים שימוש של פרופילי אלומיניום למשהו נחשק ורצוי.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009