מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מה הוא פרופיל בלגי ומה ניתן להגיד עליו?
פרופיל בלגי הוא מוצר שנועד להיות עדיף מכמה בחינות על פרופילים אחרים.
פרופיל בלגי עשוי מאלומיניום בעל דפנות עבות. הוא כולל בתוכו איטום בצורה של גומי או סיליקון, דבר שמאפשר לו בידוד טוב.

פרופיל בלגי משמש ליצירת עיצובים חדשניים מקוריים ומודרניים בבית. העיצובים הכי מוכרים הם שימוש של פרופיל בלגי ליצירת חלונות בלגיים- חלונות עם צורות שונות ולעיתים בצבעים שונים שיוצרים עיצוב חדשני ומקורי שמוסיף יוקרה ואסתטיקה לבית.

פרופיל בלגי הוא מוצר שמחזיק במשך הרבה זמן- יש עליו אחראיות של הרבה שנים גם לחלודה וגם לצבע- ההגנה נגד החלודה מתבצעת בתהליך שנקרא גלוון חם, והצבע בתהליך שנקרא צביעה אלקטרוסטאטית- שני תהליכים שמאפשרים גם להגנה מפני החלודה וגם לצבע להחזיק לאורך זמן על פרופיל בלגי ולהקנות לו מראה רענן ויפה לאורך זמן.

כמו כן- פרופיל בלגי הוא דבר שקל להרכבה- בתהליך הייצור של הפרופיל מייצרים פרופיל בלגי בצורה מודולארית- יוצרים בו חורי קידוח מראש, דבר שמקל על המתקינים בתהליך ההתקנה וחוסך מהם לעשות חורים בעצמם- דבר זה מוריד את הזמן שלוקח להתקין בהתאם לזאת (או לפחות כך אמור להיות) את מחיר ההתקנה. פרופיל בלגי מיוצר עם חריגה מאוד מאוד קטנה שמאפשרת אטימות מעולה.

פרופיל בלגי מעולה לעיצובים של חללים בתוך הבית- חלונות קטנים וגדולים שמשקיפים אל הטבע שבחוץ (בין אם זה טבע עירוני או טבע אמיתי) הופכים שימוש בפרופיל בלגי לעדיף- האטימות שלו, החוזק שלו והבידוד שלו הופכים אותו למועדף על מעצבים שרוצים ליצור אווירה מודרנית ונחשקת בבית.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009