מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרגולות אלומיניום הם סוג מסוים של פרגולות- בעוד האסוציאציה של פרגולות היא בדרך כלל קלאסית ונוגעת לפרגולות עשויות עץ, פרגולות אלומיניום נותנות תחושה יותר מודרנית ומספקות חומר שיותר עמיד לתנאי מזג אוויר ויותר עמיד לאורך זמן מבחינת קשיחות.

פרגולות אלומיניום הן פרגולות לכל דבר- מטרתן היא לספק הגנה. הגנה מפני מה? זה כבר תלוי בכם ובמה שאתם רוצים ומחפשים. פרגולות אלומיניום יכולות לספק הגנה גם מפני שמש וגם מפני גשם- תלוי בסוג החומר שאיתו מכסים את הפרגולות.
פרגולות אלומיניום נועדו ליצור חציצה בין השמיים לארץ, בין תנאי מזג האוויר לאנשים שרוצים איזה שהוא סוג של סטטוס-קוו- מזג אוויר קבוע יחסית.
פרגולות אלומיניום יוצרות מחסה, וככל מחסה הוא יוצר הגנה. עבורנו או עבור אנשים שאנחנו אחראים להם.

אז מה אפשר לעשות תחת פרגולות אלומיניום? תחת פרגולות אלומיניום אפשר לעשות כל דבר שאפשר לעשות במקום מוצל. פרגולות אלומיניום נותנות את היתרון של שהות בחוץ, וכך- כל דבר שניתן לעשות בחוץ הופך להיות זמין עוד יותר. בין אם מתחשק לנו להכין מנגל (ולא היינו עושים את זה אחרת באמצע היום בגלל השמש הקופחת), בין אם מתחשק לנו לערוך פיקניק או מסיבה (ולהזמין חברים שאחרת לא היינו מזמינים כי אין לנו מספיק מקום בתוך הבית ובחוץ בחום הארץ ישראלי בטח שלא נבקש מהם להיות) או לערוך מסיבת יום הולדת לפעוטים שלנו (שאחרת לא היינו עושים כי בבית בטוח לא היינו מכניסים ילדים שיתפרעו ובחוץ לא היינו יכולים להסתכן שיקבלו מכת שמש ויתייבשו)-
פרגולות אלומיניום שימושיות להרבה דברים והגבול היחיד הוא היצירתיות והמעוף שלכם. אז בהצלחה!
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009