מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מה הן פרגולות ולמה הן קיימות? כשאני חושב על פרגולות אני ישר חושב על פרגולות קטנות באמצע שטח מדושא רחב מימדים, צופה אל עבר שקיעה נפלאה או אל הים. פרגולות יכולות להיות מקומות מאוד פסטורליים- לתת הרגשה של שהות בחו"ל בטבע נורווגי.

פרגולות זה מקום נפלא לערוך בו חופות, לעשות מפגשים חברתיים, בר או בת מצווה, ימי הולדת או סתם מפגשים חברתיים (לנו או לילדים שלנו או שבאחריותנו).
פרגולות לא מוגבלות למקום מסוים. הן יכולות להתפרש לשטחים רחבים בגלל שהם פחות תלויי קרקע ופחות דורשים תמרון כדי לבנותן בצורה שתהיה מספיק טובה ומספיק חזקה כדי שיחזיקו לאורך זמן.
פרגולות יוצרות חציצה בין שמיים לארץ, ומאפשרות לאנשים להיות בטבע (גם אם זה טבע עירוני ומסביב יש רק מכוניות ועשן) ועדיין להיות זהירים מספיק כדי לא להינזק (במיוחד בימינו כשהחור באוזון וההתחממות הגלובאלית לא מאפשרים לנו לשהות בחוץ ולקבל שמש ישירה לאורך יותר מדי זמן, במיוחד לאשכנזים שבינינו).

פרגולות הן דבר יוקרתי- המבנה שלהן, האפשרויות שהן פותחות, האסתטיקה. דמיינו לעצמכם פרגולות עם גפנים שמניבות ענבים כל סוף קיץ, נותנות לכם גם צל וגם הנאה מרובה מאכילת הפרי העסיסי.
דמיינו שאתם יושבים על כסאות שיזוף תחת פרגולות, שותים לימונדה קרה ונהנים מהאוויר הצח, נרגעים אחרי יום עבודה או ביום שבת בצהריים.

האפשרויות תחת פרגולות הן רבות- אפשר לערוך בהן פיקניקים, מנגלים, ארוחות משפחתיות או להזמין חברים לארוחה. אפשר לערוך בו אירועים- אירועי בר או בת מצווה, ימי הולדת או אפילו חתונה.
פרגולות מאפשרות יצירת אירועים משותפים- לנו או לילדים- יהיו אלה סדנאות יצירה או סדנאות של גוף ונפש. זה תלוי רק בכם. בהצלחה!
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009