מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

פרגולות הן דבר נפלא. מלבד השם שלהן (פרגולות) שמתגלגל על הלשון, הן גם משמשות כמבנה יפה ואסתטי שניתן להשתמש בו בהרבה דרכים שונות ומשונות.
פרגולות יוצרות חציצה בין השמיים לארץ, בין אם החציצה הזאת נועדה לעשות צל בלבד או שהיא גם נועדה להיות אטומה למים.
דבר זה מאפשר לבנאדם (או לבני אדם) לשהות בחוץ למרות תנאי מזג האוויר.

בימינו כבר אי אפשר להקל ראש בנוגע לשהייה בחוץ- החור באוזון, ההתחממות הגלובאלית- כל אלה יוצרים את השהיה בחוץ (במיוחד בארץ ישראל) למשהו שיש לשקול בזהירות- שתייה מרובה של מים, חבישת כובע וחשיפות קצרות לשמש הן לא תמיד דברים שזוכרים מראש ושמים לב אליו.
בתור הורים (לאלה מבינינו שהם הורים, אבל יכולים להיות גם גננות או גננים) חשוב לנו לשמור על הילדים שלנו (או הילדים שבאחריותנו) – פרגולות מספקות את הצורך הזה- הן מאפשרות לילדים להתרוצץ בחוץ (ואיזה דבר הם יותר אוהבים מאשר לשחק ולהתרוצץ בחוץ?) ובכל זאת לשמור עליהם מוגנים מפני השמש כל עוד הם נמצאים בטווח של הצל שמספקות פרגולות.

פרגולות לא מוגבלות לגודל מסוים- הן מבני עץ (בד"כ, אבל לא חובה) שאפשר לבנותן כמעט כעל כל משטח ותנאי קרקע, וכך ליצור "נווה מדבר" כמעט בכל מקום. זה מאפשר לפרוש את הפרגולה על שטחים גדולים יחסית (או קטנים) וליצור מרחב "מוגן" יותר לאנשים לשהות בו- בין אם זה ילדים שרוצים לשחק או מבוגרים שרוצים להתאסף ולהנות מארוחה משפחתית (או חברית) משותפת.

אז זה לא משנה אם אתם רוצים פרגולות בשביל היופי או בשביל הצל, פרגולות עשויות להיות פתרון יפה ויעיל לבית שלכם ולהוסיף לכם המון יוקרה והמון נחת. בהצלחה!
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009