מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

על מה אתם חושבים כשאתם שומעים את המילה פירזול? האסוציאציה הראשונה שלחי היא בניית פרסות לטלפים של סוסים.
בפועל, מדובר על מקצוע הרבה יותר גדול ורחב שיש לכל אחד ואחד מאיתנו בבית.
האם אי פעם לקחת שנייה לחשוב איך המגירות שלכם פועלות? מה גורם להן לנוע ומה מונע מהן לצנוח וליפול על הרצפה?
התשובה נעוצה בפירזול- פירזול הוא כל אותן עבודות מתכת שגורמות להרבה מהחפצים בבית שלנו לתפקד כמו שצריך- בין אם אלה דלתות הזזה שנעות על מסילה (והמסילה היא עבודת פירזול), דלתות שנעות על צירים ונפתחות פנימה והחוצה (והצירים הם עבודת פירזול) או כל רכיבי המתכת שבלעדיהם החפצים והרהיטים שלנו לא היו מתפקדים כמו שצריך.

מגירות ללא מסילת ברזל שנעשתה עם פירזול לא הייתה מצליחה לנוע בחופשיות פנימה והחוצה (ויש מאיתנו שזוכרים את מסילות העץ שהקשו מאוד על הכנסת והוצאת המגירות). המסילה גם מאפשרת להעמיס על המגירה משקל כי היא סופגת אליה את המשקל. כמו-כן, מסילה מאפשרת הכנסה והוצאה מלאה של המגירה פנימה והחוצה. כל אלה יוצרים נוחות גדולה בכל מה שקשור לבית ולרהיטים.

פירזול הוא לא רק יעילות. פירזול הוא גם עיצוב. ידיות מעוצבות לדלת, מנורות שהסטנד שלהן מעוצב- תלויות מהתקרה או מונחות על הרצפה, מעקות וגדרות עם עיצובים שונים והרשימה נמשכת מפה ועד הודעה חדשה. פירזול יכול להקנות לבית מראה של יוקרה. אסוציאטיבית מתכת מקושרת ליוקרה, ומלבד המראה המודרני והאסתטיקה, מתכת היא גם חומר עמיד וחזק ויכול להחזיק לאורך זמן.

בקיצור- בין אם אתם מחפשים ליצור מחדש את הבית מבחינה עיצובית או מחפשים חלק לארון שהתקלקל, פירזול זה כנראה מה שאתם מחפשים. עכשיו רק נשאר לדעת מה צריך וכמה זה עולה לכם. בהצלחה!
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009