מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

לעומת סוככים שהיו בעבר, סוככים בימינו השתדרגו-
בעוד בעבר היו סוככים עשויים פח שבקיץ טיגנו את כל מה שהתהלך מתחתם ובחורף ביום גשום עשו כל-כך הרבה רעש שלא היה ניתן לשמוע כלום, היום יש סוככים עשויים חומרים סינתטיים- עמידים לרוחות, אטומים לגשם ולא אוגרים בתוכם חום- אלה הפכו את הסוככים לחוויה יותר נעימה בחיפוש אחרי השהות בחוץ (בין אם זה בגינה או בטבע העירוני שנשקף מהמרפסת בקומה ה-11 בביתנו).

סוככים מאפשרים לנו לשהות בחוץ למרות תנאי מזג האוויר- יהיו אלה ימים גשומים של חורף או ימים שטופי שמש של קיץ- כל אחד מהם מביא חוסר נוחות מסוימת (בצורה של מכת שמש או מכת גשם) שממנה אפשר להימנע בעזרת סוככים- הם יוצרים חציצה בין השמיים לארץ והופכים את האפשרות לשהות בחוץ למרות תנאי מזג האוויר לזמינה.
עם זאת, היתרון הנוסף בהרבה סוככים הוא האפשרות לשנות את מצבם- ממצב פתוח למצב חצי פתוח למצב סגור. כך- אם בשעות בין הערביים באמצע הקיץ חשקה נפשנו בשיזוף קל, או שמתחשק לנו להשקות את העציצים עם גשם הזלעפות שיורד בחוץ בחורף, נוכל לפתוח בקלות סוככים ולתת למזג האוויר לעשות את שלו-
בין אם סוככים נפתחים בצורה ידנית או שאנחנו פותחים אותם בעזרת שלט רחוק (סוככים אוטומטיים לעומת סוככים ידניים), האפשרות לשחק עם זה אפשרית ומקנה לנו את הבחירה מה לעשות ומתי לעשות את זה.

סוככים יכולים לבוא במגוון צורות וגדלים, בין אם אלה סוככים עם ידיים או סוככים על מסילה, סוככים גדולים או קטנים, אלקטרוניים או ידניים- המגוון גדול והבחירה נשארת רק לכם. בהצלחה!
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009