מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סוככים נוצרו ליצור חוויה- כמו חלונות ראווה, גם מאפשרים חציצה מלאכותית שמפרידה בין תנאי מזג האוויר הקשים לבין האנשים, ובכך מאפשרים להם להנות מתופעות הטבע ועדיין להיות מוגנים מספיק כדי לא להיפגע (כמו לקבל כוויה מהשמש) או להיות בחוסר נוחות (כמו להירטב עד שד עצמותינו).

יש אנשים שאוהבים חורף- אוהבים את הצליל של הגשם מטפטף על הגג, אוהבים להתכרבל מתחת לשמיכת פוך ולשתות שוקו חם מול אח דולקת (לאלה שיש להם אחת, ולאלה שלא- מול תנור סלילים). החורף זו עונה רומנטית, אין ספק, וחלק מההנאה היא לראות את הגשם שוטף את הרחובות- הרחובות הריקים מאדם, הצלילים של הברקים והרעמים. כדי לחוות חוויה זאת מיד ראשונה, צריך להיות בחוץ, ועם זאת- אנחנו רוצים להישאר מספיק יבשים כדי שלא כל הבגדים שלנו יירטבו כל הזמן. בשביל זה נוצרו סוככים- הם יוצרים חציצה שמגנה מהגשם (בעזרת חומרים שמספיק עמידים לרוחות ומספיק אטומים למעבר של מים) ומאפשרים לנו לשהות בחוץ ולתת לבריזה הקרה לחלוף עלינו.

עם זאת- יש אנשים שאוהבים קיץ- הם אוהבים את החום, את הים, את האבטיחים, את המטקות ואנשים שהולכים בבגדי-ים. הקיץ מלא תשוקה, והכל בו עסיסי. חלק מההנאה (או חלק מההכרח) זה לשהות בחוץ באוויר הצח (ומי רוצה להיות בתוך הבית בחום הזה?). ובכל זאת- במאה הנוכחית נעשה מסוכן יותר ויותר לשהות ולהיחשף לשמש למשך זמן ארוך- החור באוזון וההתחממות הגלובאלית מצריכים לשבת מתחת לצל למשך תקופות יותר ארוכות כדי לא להתייבש או לקבל מכת חום. כדי בכל זאת לאפשר הנאה מתנאי מזג האוויר אפשר להשתמש בסוככים- אלה מגנים ויוצרים צל ומאפשרים לנו לשבת בנוחות במרפסת ביתנו ולהנות מאבטיח קר ולימונדה, לשאוף את האוויר הצח ולהנות.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009