מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סוככי מסילות הם סוג של סוככים, וככל הסוככים הם נועדו לספק משהו מאוד בסיסי- הגנה מתנאי מזג אוויר.

האם אתם טיפוס של קיץ? אוהבים את החום, את מגע השמש על העור, שיזוף, ים, אבטיח, לשבת על כורסת שיזוף ולקרוא ספר בזמן שהשמש מלטפת (או חורכת) את העור שלכם?
או שאתם טיפוס של חורף? אוהבים להתכרבל מתחת לשמיכה ולשתות שוקו חם, ולראות סרט טוב בזמן שטיפות הגשם על הגג מרגיעות אתכם?

כך או כך, סוככי מסילות יכולים לעזור לכם- סוככי מסילות מאפשרים לכם לשהות בחוץ למרות תנאי מזג האוויר, או לפחות לקבל את החלק ה"רצוי" של מזג האוויר-
בין אם זה יום קיץ חם והשמש הקופחת מאיימת לשרוף את העור שלכם (בין אם בעלי עור בהיר או עור רגיש, או אפילו שהות ממושכת מדי של בעלי עור של פיל) ובכל זאת מחניק וחם מדי לשהות בתוך הבית- סוככי מסילות יכולים להוות פתרון- את הסוככים אפשר לפתוח כדי שיספקו צל ואז יהיה ניתן לשבת בחוץ ולהנות מהאוויר הצח (או עשן המכוניות, תלוי איפה אתם גרים).

בין אם זה יום חורף קר והגשם מאיים לשטוף אתכם בפעם השלישית (אחרי מקלחת ואחרי שהייתם ברחוב בלי מטריה והגשם התחיל לרדת בצורה פתאומית), אבל בכל זאת אתם אוהבים את הקור שחודר לעצמות ומרענן כל תא ותא בגוף, סוככי מסילות יכולים להוות פתרון- אפשר לפתוח אותם ולקבל הגנה (אפילו שהיא חלקית) מהגשם, ואז לאפשר לקור הנעים (או המקפיא) להיכנס.

בקיצור- סוככי מסילות הן אפשרות טובה לכל מי שרוצה לבלות את זמנו בחוץ למרות תנאי מזג האוויר (ואולי בגללם)- הם מאפשרים שהיה בחוץ והנאה ממזג האוויר גם בזמנים פחות "נעימים" שהופכים בעזרת הסוככים ליותר נעימים. בהצלחה!
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009