מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מצלמות נסתרות- מצלמות נסתרות נועדו לספק הגנה- הן עוד קו הגנה שנועד למנוע כניסה של פולשים ובמקרה של כניסת פולשים לזהות אותם ולאפשר העלאה לדין של אותם אנשים.
מצלמות נסתרות נועדו להגן עלינו ועל הדברים שיקרים לנו- הם עוד קו הגנה במערך ההגנה השלם (שעשוי לכלול הרבה דברים- ממנעולים לאמצעי חישה- כמו בסרטי ג'יימס בונד שחפץ מסוים נמצא תחת שמירה כבדה של מאבטחים, מצלמות, שערים ועוד כל מיני פטנטים שאני לא יודע אם הם באמת קיימים במציאות או רק בסרטים) שמאפשר לנו להגן על מה שיקר לנו- בין אם זה החיים שלנו, של הנפשות שעליהן אנחנו אחראים או על החפצים היקרים לליבנו או לכיסנו.

מצלמות נסתרות כבודן במקומן מונח- הן מאפשרות להיות דיסקרטיים ולצלם בלי ידיעת הפושעים וכך להשיג תמונה טובה והוכחה חותכת לביצוע הפשע- בעוד מצלמות רגילות היו יכולות להיות מנוטרלות ברגע שהפושע היה שם לב אליהן, מצלמות נסתרות, מהגדרתן, נסתרות ומספקות הרגשה לא נכונה של בטחון- בעוד הפושע חושב שהוא מוגן הוא בעצם מתועד על כל פרטיו.

עם זאת, למצלמות נסתרות יש חסרון- חסר להן את האלמנט של ההפחדה- בעוד שאל מצלמות רגילות היה אפשר לשים לב, מצלמות נסתרות מוסתרות מהעין, ואז- יש אנשים שיעדיפו לבצע את העבירה כי הם חושבים שאף אחד לא ישים לב. אלמנט ההפחדה מונע ביצוע עבירה מלכתחילה (ואני חושב שעדיף למנוע עבירה מראש מאשר לתת לבנאדם לשלם עליה אח"כ), וכך העבירה עשויה להתבצע בכל זאת בגלל הביטחון המזויף של הפושע.

בקיצור- מצלמות נסתרות נועדו בעיקר להגן. יש להן עוד שימושים, אבל בשימוש הביתי זה העיקר. אם מצלמות נסתרות זה מה שאתם מחפשים, כדי להתייעץ עם מומחים שיסבירו לכם עלויות ומה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים את ההחלטה. בהצלחה!
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009