מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מעקות- מעקות נועדו לדבר אחד פשוט מאוד- לאפשר לנו להיות יציבים ולשמור על איזון בזמן שאנחנו הולכים.
למשל- לחלקנו יש קשיים בעלייה או בירידה במדרגות- בין אם זו נכות, בין אם זה גיל מבוגר, בין אם אנחנו פשוט אוהבים להיעזר במעקה כדי להחזיק אותנו בזמן שאנחנו עולים או יורדים ממדרגות- מעקות נועדו לשמור ולתת לנו איזון כשאנחנו הולכים.
מעקות נותנים לנו עוד תנופה כשאנחנו רוצים ללכת- במקום 2 רגליים, יש לנו גם את התמיכה של הידיים שנותנות דחיפה ועוזרת לנו להמשיך הלאה.

כמו-כן, מעקות מאפשרים לנו לשמור על יציבות בזמן שאנחנו עומדים (ומחכים לאוטובוס, למשל)- עליהן אפשר להישען, לתת מנוחה לרגל או אפילו לעשות מתיחות.
מעקות בבית נועדו לתת עוד הגנה לאנשים השוהים במקום- תמיד אפשר להיות יותר זהירים ולמנוע מבעוד מועד מצבים שאחרת היינו מצטערים ומתחרטים עליהם.
אמנם נדיר למצוא אנשים שנופלים, אבל סכנת החלקה קיימת- בין אם זו החלקה במדרגות (כשאנחנו סוחבים משהו כבד ולא שמים לב, או שהרצפה רטובה- סיבות יש מפה ועד הודעה חדשה) או שאנחנו נמצאים במקלחת וסכנת ההחלקה הרבה יותר גבוהה (ומה לעשות- סבון זה דבר חלקלק, ואיתו אפשר בקלות לעשות תנועה לא נכונה, לאבד יציבות וליפול חזק מאוד).

מעקות נועדו לספק לנו הגנה נוספת- לספק לנו את האפשרות, אם לא לאחוז מלכתחילה במעקה כדי להשיג איזון, לתפוס במשהו ברגע שאנחנו נופלים כדי לרכך את הנפילה (ובכל זאת האינסטינקט של רובנו זה לחפש במה לתפוס כשאנחנו נופלים, ולא תמיד יש לנו במה- מעקה נותן לנו את האפשרות לאחוז במשהו אחרי הכל).
מעקות הן אמצעי בטיחות נוסף, והם עשויים להיות שימושיים אם קיים הסיכון לנפילה, במיוחד במקומות שמועדים לפורענות. בהצלחה!

מעקות ברזל

מעוניינים במעקות ברזל בטיחותיים ויפים? זקוקים למעקה מוצלח באמת? אנו ממליצים על מעקות ברזל אשר עברו את מבחני התקינה של ישראל ומדינות מערביות רבות בעולם, ויספקו לך את כל צרכי הבטיחות. מעקות ברזל מעין אלו מהווים נדבך חשוב בנוף הביתי הן בשל היכולת להשתלב בקלות עם הריהוט והגינה הביתית והן בשל האלמנט הבטיחותי.

מעקות עמידים

הברזל ידוע בעמידותו הרבה, ולא בכדי הדלתות החזקות המהוות דלתות כניסה לבתים עשויות מברזל. חומר זה זכה לא פעם לכינוי "היהלום של המתכות", בשל אי היכולת לפצחו או לשברו ללא דיסק מנעולנים או משור חשמלי. מעקות מעין אלו ישמשו לבטיחותך, והם טובים שבעתיים כאשר יש ילדים בבית: עם מעקה מברזל אשר מגן עליהם אין סיכוי רב שתתרחש תאונת ילדים מול המרפסת או במדרגות.

מעקות יפים

בשונה מימי העבר, בהם הורגלנו שברזל זה רק לדלת הכניסה והוא אינו נועד לעיצוב – לא כך בעידן המודרני. מעקות יפים מוצעים לכם לאחר ביצוע עבודת נפחות מתקדמת ויצירתית הכוללת פיתוחי ברזל, רבעי מעגל ופאות חדות ויפות. כמו כן, ישנן צורות אומנותיות של ממש כמו עלי שלכת, או פסים ישרים ויפים לאורך ולרוחב.

הגנה מפני חלודה

מיתוס נוסף אשר הורגלתם לחשוב עליו הוא שברזל הוא חומר מחליד, בהשוואה לחומר כמו אלומיניום. עובדתית, אלו הן אכן תכונות החומר, אך מעקות ברזל מטעם חברת עבודות ברזל כבר מצויידים במיטב חומרי האל חלד אשר ימנעו תרחיש של התחלדות מהירה.

מתאים למדרגות ולמרפסות

ניתן להזמין עבודות ברזל בתחום המעקות הן עבור חדר מדרגות, הן עבור מדרגות של בית פרטי והן עבור מרפסות מכל הסוגים. מעקות ברזל הנם מעקות איכותיים לתחומים אלו אשר עומדים במיטב מבחני התקינה של מכון התקנים הישראלי: גובה של מעקה מרפסת – 1.05 מינימום, מרחק מהרצפה לתחתית המעקה – 10 ס"מ לכל היותר, ומעקה מדרגות אך ורק בגודל של 3 מדרגות ומעלה עבור כל גרם מדרגות.

מחירים נוחים

ניתן למצוא מעקות ברזל במחירים נוחים, מחירים אשר יסייעו לכם לקבל החלטה במהרה על מעקות הבית שלכם.

מהרו להזמין מעקות ברזל, ליהנות ממבצעים אטרקטיביים, ולשפר את רמת הבטיחות בבית שלכם!

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009