מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מסגרים הם אנשים שעובדים במסגריות. מסגרים מבצעים מיני עבודות מתכת וברזל.
עבודות המתכת לבית יכולות לנוע החל מדברים ש"ברורים מאליהם" (ואף פעם לא ברורים מאליהם כשאתם צריכים לחשוב עליהם לבד) כמו שערים, גדרות, מעקות ומדרגות, עד לדברים העוד יותר ברורים מאליהם כמו מסגרות לחלונות ודלתות.
מסגרים יכולים לבצע תמרון במתכת וליצור ממנה מוצרים לפי צורך ודרישה, בהתאם לגדלים ובצורה הרצויה.

בין אם אתם רוצים שער כניסה אל הבית שלכם (והרי שער הכניסה אל הבית שלכם הוא שער הכניסה אל הנפש שלכם- דרכו אתם חושפים בפני אנשים אחרים ובפני עצמכם את איך שאתם חיים ומה אתם חיים)- מסגריות יכולות לעשות שער כניסה מרשים ומעוצב מברזל, שגם יהיה יפה אסתטית וגם ימנע פולשים מלהיכנס.
בין אם מה שאתם מחפשים זה מסגרים שיכינו מדרגות שיעבירו אתכם מקומה אחת לשניה (למשל בחדרי סטודיו שבהם מדרגות סטנדרטיות לא תופסות, מסגרים יכולים לעשות מדרגות לולייניות שנתמכות על ידי מוט ברזל).
בין אם אתם מחפשים מסגרים שיעשו סורגים- סורגים שיגנו עליהם ועל הרכוש והנפשות בביתכם (והרי בימינו אי אפשר להשאיר את העניין הזה למזל- טובה הכנה מוקדמת ועשיית המיטב להגן על עצמנו כמה שיותר מאשר ניסיון להתמודד עם משהו אח"כ כשעוד היה אפשר למנוע אותו),
או שאתם מחפשים מסגרים שיעשו גדרות (לעומת סורגים על חלונות ודלתות, גדרות תוחמות את שטח הבית ומגדירות לאנשים מה פרטי ומה ציבורי).

מסגרים הם מקצוענים בתחום של ברזל ומתכת (או לפחות אמורים להיות- לא חסרים שרלטנים בארץ ישראל) ויכולים לספק לכם את עבודת הברזל והמתכת שאתם צריכים לפי דרישה. מומלץ להתייעץ עם מסגר כדי להבין מה בדיוק צריך וכמה זה יעלה ושיעזור לכם להחליט מה הכי כדאי לכם. בהצלחה!

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009