מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

הבית שלנו הוא מחסה. הוא מספק לנו הגנה מפני תנאי מזג אוויר קשים, מפני פולשים ומספק לנו פרטיות שאנחנו צריכים כדי לנהל חיים שיכולים להיות גם אינטימיים.
בימים אלו, כשקודים מוסריים פרוצים ואנשים פועלים על פי דחפים ורגשות, לא כדאי לסמוך על המזל- כדי שהבית ימשיך לספק מחסה לנו ולשאר הנפשות הגרות בו, הוא צריך אמצעי הגנה.

אחד מאמצעי ההגנה הבסיסיים ביותר הם מנעולים- מנעולים יכולים להיות החל ממנעולים לדלת כניסה ראשית, מנעולים לחלונות, מנעולים לדלתות של החדרים או מנעולים לכספות וכדומה-0
מנעולים נועדו לדבר אחד- לספק הגנה. מגוון המנעולים הוא גדול ורחב, ומספקים הגנה לדברים גדולים וקטנים, יקרים ופחותי-ערך, עם ערך סנטימנטאלי או ערך כלכלי כל שהוא- מנעולים יוצרים שכבת הגנה ראשונית ובסיסית בהגנה על הרכוש שלנו ועל החיים שלנו.

במקומות כמו בתי מלון שכיח למצוא בימינו כספות- כספות שנועדו לשמור על דברי הערך שלנו מחוץ להשיג ידם של גנבים. בבתים, במשרדים, במקומות ציבוריים- בכולם יש אפשרויות מגוונות להשתמש בלוקרים, ארוניות, כספות, כולם עם מנעולים ששומרים עליהם סגורים ומוגנים מפני ידיים לא נקיות.

מנעולים יכולים לבוא במגוון צורות- מנעולים "קלאסיים", מנעולים של דלתות- פלדלת ודומיה, מנעולים של כספות- אוטומטיים או ידניים- רובם ככולם נועדו ליצור מרחב מוגן יותר ובטוח יותר לשהות בו- בין אם השהות היא שלנו או של החפצים שחשובים לנו.
מנעולים יכולים להיות שימושיים גם לעשירים שרוצים לשמור על חפצי ערך וגם לבעלי הכנסה נמוכה שהערך הסנטימנטאלי של החפצים שלהם גבוה מאין-שיעור.

בקיצור- בין אם זה הבית הראשון, שני או אחרון שלכם- מנעולים והגנה לבית הם חלק מבניית המחסה והבטחון לשהות בו. מנעולים זה קו הגנה ראשוני ובסיסי, וכדאי להשקיע במשהו שיהיה מספיק חזק כדי להדוף פולשים לא רצויים.

יתר על כך, אם הבית שלנו חשוב לנו, רצוי שנדע לשמור עליו לא רק מבחוץ, אלא גם מבפנים. ניקיון יסודי של הבית יכול להשאיר אותנו שמחים ושלווים כל העת, לכן רצוי לשמור על סביבה נקיה עם מכשירים לניקוי יסודי. חברת שאב נט המובילה בישראל בייבוא ושיווק שואבי אבק מרכזיים לבית מציעה מבחר שלשואבי אבק מרכזיים רובוטיים לניקוי יסודי של הבית ושמירה מלאה על כל פינה מלכלוך ומאבק.


 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009