מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מחסומים מהגדרתם נועדו לדבר אחד, ודבר אחד בלבד- לחסום.
בין אם אלה מחסומים בשטחים (שנועדו לחסום ערבים מלהיכנס לשטחי ארץ ישראל), מחסומי חניה (שנועדו למנוע מאנשים שאינם רשאים לחנות בחניות פרטיות), שערים של בתים, משרדים ומבנים שונים ומשונים, וכל הסוגים של מחסומים שעולים בדעתכם שנועדו לחסום גישה אלא לאנשים שמורשים לכך.

האסוציאציה שעולה כשמדברים על מחסומים, לפחות בארץ ישראל, היא בד"כ מחסומים שנמצאים בשטחים- שעליהם יש דעות שנויות במחלוקת לגבי מה באמת קורה שם.
בפועל מחסומים נוצרו ליצור הפרדה ברורה בין שטח פרטי או שטח שצריך אליו הרשאה מיוחדת כדי להיכנס (בין אם ההרשאה הזאת היא הרשאה ביטחונית (כמו לשכת ראש הממשלה), הרשאה מעמדית (כמו חדרי VIP ) או הרשאה כלכלית (כמו חניונים בתל-אביב)- מחסומים כאילו מכניסים אותך לעולם אחר- עולם עם כללים חדשים שאתה אמור להסתגל אליהם ולפעול על פיהם, אפילו אם חלק מהחוקים האלה ברורים מאליהם לחלק מהאנשים.

מחסומים יוצרים הפרדה- גבול שכשעוברים אותו מסכימים לתנאים מסוימים- בין אם אלה תנאי תשלום, תנאי התנהגות מסוימים או תנאים אחרים.
כך למשל אם בנאדם חונה במקום חניה שאסור לו ושהיו בו מחסומים, הוא צריך לקחת אחראיות ולהיות מודע לכך שעשויים לגרור לו את הרכב, כמו כן אדם שנכנס דרך מחסומים ביטחוניים צריך להיות מודע להשלכות שעשויות להיות בעקבות זאת.

בבתים ומשרדים הדבר ברור- מחסומים מתבטאים משערים, מחסומים לחניות, או אפילו מחסומים בצורת דלת כניסה, בין אם זאת דלת כניסה ראשית או דלת כניסה לכל אחד מהחדרים שבחלל- מחסומים יוצרים הפרדה וצריכים להיות ברורים לכולם לגבי ייעודם והסיבה שבגללם הם חוסמים כניסה למקומות מסוימים.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009