מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

מחיצות בבתים הופכות לעיתים בית ממקום מבולגן וכאוטי למקום מסודר, אסתטי וברור.
מחיצות יוצרות הפרדה. מעצם הגדרתן מחיצות נועדו להפריד בין דברים שלא אמור להיות ביניהם קשר.
כך- בחללים גדולים ופתוחים, החשיפה והערבוב בין כל חלקי המקום עשויים ליצור איזה שהוא בלבול- כך אם המטבח והסלון מחוברים ביחד בלי מחיצות, לא יהיה ברור איפה מתחיל ואיפה נגמר כל אחד מהם.

הדבר בולט במיוחד בחדרי סטודיו ולופטים, שבהם חלל המגורים הוא חלל אחד גדול ללא מחיצות.
הדבר יוצר לא רק בלבול לגבי איפה מתחיל כל חלק של הבית אלא גם קושי בסידור ועיצוב הבית בלי שזה יראה לא אסתטי- ספה שעם מחיצה הייתה נשענת אל הקיר נמצאת בחוסר מעש באמצע החדר ונראית יותר כמשהו שמפריע למעבר מאשר נוחות שהיא אמורה לספק בישיבה.

מחיצות יוצרות גם קטגוריות, אם צריך- מחיצות שנועדו ליצור פרטיות, מרחבים שונים כמו חדרי מגורים, מטבח, חדר אורחים או כל דבר אחר שבוחרים להכניס מאחורי המחיצות. מחיצות לא חייבות להיות שלמות, וכך יכול להיות רק חצי "קיר" בצורת מחיצות שמכסה חלק מסוים של החלל, כמו למשל מחיצות שמכסות חלק מחדר השינה, וכך יהיה אפשר לקבל עדיין הפרדה יחסית ועדיין ליהנות מהחלל הגדול השלם.

מחיצות יוצרות הפרדה, ומכיוון שכך יוצרות סדר וארגון, כמו גם מקנות לחלל תחושה יותר אסתטית ונקייה- במקום שכל החפצים יהיו בחלל אחד גדול בלי שום סדר שנראה לעין, החפצים מחולקים לחדרים או אפילו נישות ויוצרים חדרים שייעודם ברור.
כך בחלל סטודיו אחד גדול שמכיל גם חדר שינה, גם מטבח, גם חדר אורחים וגם משרד, עם מחיצות מתאימות חדר השינה יהיה אינטימי, המשרד יהיה עם פרטיות, למטבח יהיה שטח עבודה מוגדר וחדר האורחים יהיה ברור ומוגדר.

מחיצות, כשמן כן הן, מיועדות להפרדה של חללים ומאפשרות למרחב מחיה ופרטיות אם זה בבית או בעסק. מחיצות, ישויות ממגוון חומרים, הן יכולות להיות עשויות מזכוכית, גבס עץ ועוד. יש מחיצות שהן מיידות או קבועות ויש אף מחיצות אקוסטיות המבודדות רעש כמו למשל מחיצות דקורטיביות למשרד.  במשרדים ובבתי העסק השונים, כמובן שיעדיפו את המחיצות האקוסטיות על מנת שהעובדים יוכלו להיות מרוכזים בעבודתם. מחיצות דקורטיביות למשרד, אמורות כאמור להפריד בין חללים בדרך מאוד אסתטית. ניתן לראות היום מחיצות דקורטיביות גם בבתים ובדירות ואף במבנים ציבוריים שונים. ניתן במחיצות העשויות גבס, לנצל את האפשרות של עיצוב בקלות ונוחות כמו הקמת נישות להנחה של חפצי נוי שונים.

מחיצות דקורטיביות למשרד העשויות מזכוכית חסינה

ניתן לרכוש היום מחיצות דקורטיביות למשרד , העשויות מזכוכית חסינה, שניתן לראות מה קורה בעברה השני של המחיצה. ניתן להזמין את המחיצה העשויה מזכוכית במגוון של עיצובים מרהיבים כמו למשל עיטורים וציורים מעניינים שיוסיפו ליופי של המשרד. יש כאלה שיעדיפו להזמין מחיצות דקורטיביות למשרד העשויות מעץ, מחיצות אלה, יתאימו אולי לסוג הרהוט במשרד ויהיו מרשימות במיוחד. ניתן למצוא בחנויות השונות מחיצות דקורטיביות למשרד וגם לבית במידות קבועות כמו מחיצות ניידות שחלק מהן עשויות כמו אקורדיון.  מחיצות תמיד היו מצרך מבוקש בקרב הרבה מאוד אנשים אם בבתי העסק או בבתים. יש כאלה שמעוניינים לחלק חדר גדול ולהפוך אותו לשני חדרים קטנים יותר מבלי לשבור או לבנות קירות וזהו בהחלט פתרון יעיל.

היתרונות הגדולים במחיצות  דקורטיביות למשרד

אם אתם מעוניינים לעבור למשרד אחר, יהיה לכם הרבה יותר קל לפרק את המחיצות ולעבור אתם למשרד החדש שלכם. ניתן תמיד לחצות או לשנות את  חלל החדרים באמצעות מחיצות דקורטיביות למשרד ולהתאימם לחדרים החדשים במשרד שלכם. אם השקעתם במחיצות דקורטיביות לעסק שלכם או למשרד, ההשקעה תמיד תהיה משתלמת כי המחיצות פשוט עוברות אתכם לכל מקום חדש. ניתן לשנות את העיצוב של  המשרד באמצעות מחיצות שונות שרק יוסיפו יופי למשרד שלכם מבלי להשקיע בשיפוצים ובפחות השקעה כספית.

 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009