מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

סוככי מרקיזה הם פתרון מציון לכיסוי מרפסות בצורה שהופכת אותן שימושיות לאורך כל עונות השנה. הסוכך מונע בקיץ את החשיבה לשמש הקופחת ומספק בחורף הגנה מפני הגשם. נוסף על כך סוככי מרקיזה הם דקורטיביים ומשווים למרפסת מראה של מעין גלידרייה איטלקית. סוככי מרקיזה הם גם נוחים מאוד לשימוש וניתן לפתוח ולסגור אותם בקלות רבה מאוד מה שהופך אותם למוצר נוח ביותר.
סוככי מרקיזה מתאימים למגוון שימושים ומטרות. סוככי מרקיזה יכולים להתאים לעסקים, לבתים פרטיים, לדירות בעלות מרפסות. ישנם סוככי מרקיזה קבועים ויש סוככים בעלי זרועות שניתנים לפתיחה ולסגירה בקלות רבה.
סוככי מרקיזה קיימים במגוון רב מאוד של צבעים ועשויים מחומרים עמידים לפגעי מזג האוויר. מגוון הצבעים הרחב של סוככי מרקיזה מאפשר בחירה רחבה ביותר לגבי האופי העיצובי של סוככי המרקיזה.
סוככי מרקיזה נראים כיון במספר רב מאוד של בתים ועסקים ועל גבי מרפסות בבתים רבי קומות. סוככי מרקיזה מאפשרים פתרון ומתן גג לשטחים לא מכוסים בצורה מהירה יחסית ולא יקרה יחסית וגם באופן דקורטיבי ויפה.
סוככי מרקיזה מאפשרים גמישות מרבית בפתיחה וסגירה של הסוככים במהירות וקלות רבה וכך בני הבית לא מחויבים להשאיר את הסוכך סגור. ניתן לפתוח את סוככי מרקיזה בימים של שמש או לסגור הסוכך בימים של גשם בהם רוצים לשבת במרפסת.
לסיכום, סוככי מרקיזה הם מוצר שרווח בעסקים רבים וסיפק ומספק להם פתרון במקרה של צורך בהגדלת מספר המושבים או הוצאת כסאות החוצה. כיום ניתן לראות סוככי מרקיזה לא רק בעסקים רבים אלה גם בבתים פרטיים רבים ובבתים רבי קומות שבהם יש מרפסות. הקלות בה ניתן להתקין את סוככי המרקיזה והשימוש הפשוט בהם לאחר מכן יחד עם העיצוב הצבעוני והידידותי הופכים אותם למוצר מוצלח למדי
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009