מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות הרמוניקה הן דלתות המתקפלות בצורה הדומה לאקורדיון ובכך נחסך מקום רב. דלתות הרמוניקה לא דורשות מרחב לסגירה ולפתיחה וצריך מינימום מקום כדי להשתמש בדלת הרמוניקה. דלתות הרמוניקה מתאימות ליצירת הפרדה בין חדרים בבית וגם כדלתות לחדרי ארונות או לארונות גדולים.
דלתות הרמוניקה הן למעשה תריס המונח אופקית ומשמש כדלת. דלתות הרמוניקה בשונה מדלתו הזזה לא מחייבות התקנה של מסילת הזזה למרות שבכמה מהן ישנה כזו.
דלתות הרמוניקה עשויות להתאים במיוחד לדירות קטנות או לחללים קטנים. לדוגמה משרד או בית מלאכה קטן השוכן בחלל לא גדול בו נדרשת הפרדה בין מקום אחסון למקום עבודה למשל, במקרה כזה דלתות הרמוניקה יכולות לספק את הצורך בהפרדה תוך שימוש במינימום מקום.
דלתות הרמוניקה יכולות גם לשמש כדלת אחת גדולה לארון קיר גדול במקום מספר רב של דלתות קטנות. דלתות הרמוניקה טובות מאוד להפרדה בין חללי אחסון לבין חלקים אחרים של המבנה.
דלתות הרמוניקה הן פתרון מצוין ליצירת הפרדה בין חללים שהיא גמישה ביותר. את דלתות ההרמוניקה ניתן לפתוח ואז לא מבחינים בהן כמעט וכך יש אפשרות ליצור הפרדה או להשאיר את החלל פתוח. דלתות הרמוניקה עשויות להתאים ליצירת הפרדה בין חדרים בבית שלא נדרשת הפרדה קבועה ביניהם כלומר הפרדה בין הסלון למרפסת או בין המטבח לחדרים אחרים. ניתן גם להשתמש בדלת הרמוניקה כדי ליצור הפרדה בין חלקים בסלון ובכך להוסיף עוד חדר.
דלתות הרמוניקה קיימות בכמה חומרים וצבעים. יש דלתות העשויות מעץ לסוגיו ויש דלתות הרמוניקה שעשויות מפלסטיק כמו כן יש גדם דלתות הרמוניקה מעץ.
דלתות הרמוניקה הן מוצר פשוט יחסית שהרכבתו אינה מסובכת. דלתות הרמוניקה לא מצריכות התקנת משקופים. מסיבות אלה מחירן של דלתות הרמוניקה זול יחסית.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009