מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות הזזה יכולות להיות פתרון מצוין ולתת מענה לצורך ליצור הפרדה בין חללים. דלתות הזזה תופסות פחות מקום מאשר דלתות רגילות. דלתות הזזה מיתרות את הצורך במקום הדרוש לפתיחת הדלת. במובן זה דלתות הזזה מתאימות לחללים בהם יש מחסור במקום. מעבר לכך דלתות הזזה יוצרות בחלל אוירה שונה מאשר שימוש בדלתות רגילות הדורשות גם התקנת משקופים.
דלתות הזזה הן פתרון מצוין ליצירת הפרדה בחללים גדולים. ההפרדה מלאכותית אך מושלמת. ניתן להתקין לדוגמה דלתות הזזה מזכוכית עבה שלא מאפשרת לראות דרכה אך לא חוסמת לחלוטים כניסת אור. עם התקנת דלתות הזזה כאלה נשמרת ההפרדה בין חלקי החלל אך יחד עם זאת נשאר הרושם שהחלל הוא יחידה אחת.
דלתות הזזה הן פתרון מצוין למשרדים הנמצאים בחלל אחד. ניתן להתקין את דלתות ההזזה על מסגרות ובכך ליצור הפרדה מוחלטת בין חללים גם בתוך חלל חלול גדול שאין בו הפרדה כלל. ניתן להציב את דלתות ההזזה על מסגרות ובכך ליצור את הפרדה הרצויה בין החללים.
גם בבתים דלתות הזזה עשויות להיות שימושיות ביותר. מעבר לחסכון במקום, התקנת דלתות הזזה בבתים יוצרת אוירה ייחודית מבחינה עיצובית. בבתים ביפן למשל נהוגה התקנת דלתות הזזה. התקנת דלתות הזזה בבית בישראל יקנו לא תחושה אוריינטלית מסוימת.
דלתות הזזה הן מוצר שקיים במגוון רחב מאוד של סוגים, צבעים וחומרים. לכן הן יכולות להתאים גם לסוגים רבים של חדרים, בתים ומשרדים. דלתות הזזה מאפשרות ליצור סביבה שונה וחדשנית וגם מאפשרות חסכון במקום.
לסיכום כדאי לשקול את האופציה של התקנת דלתות הזזה כאשר עוסקים בבחירת דלתות למשרדים, בתים או חללי עבודה.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009