מפתחים
פורטל הדלתות, חלונות והמפתחים המוביל בישראל
דף הבית עיצוב הבית עיצוב פנים אדריכלים מעצבי פנים פרסם כאן
                     
                     
                   

דלתות ברזל הן מוצר ייחודי ויוצא דופן בשוק הדלתות. דלתות הברזל ייחודיות מכמה סיבות בראש ובראשונה השימוש בחומר מקנה לדלת תכונות ייחודיות, שנית אופייה הייחודי של מתכת הברזל יחד עם טכניקות עיבוד מודרניות מאפשר יצירת דלתות ייחודיות, שלישית הברזל מסמל חזרה לטבע ולבראשית.
דלתות ברזל נושאות את התכונות של מתכת הברזל. דלתות ברזל הן כבדות ומסיביות ויחד עם זה הן אותנטיות יש קשר לטבע ולחיבור הקדום בין האדם לטבע.
דלתות ברזל הן למעשה יצירות הנעשות ביד אומן. עיבוד המתכת ושימת לב לפרטים בכל דלת דורשת מיומנות רבה והשקעה של עבודה ממושכת.
למרות המסיביות של המתכת והקושי בעיבוד של כיום נין ליצור דלתות ברזל מעוצבות במגוון סגנונות. דלתות הברזל יכולות לכלול פריטים מיוחדים וכל דלת תהיה שונה מרעותה.
הברזל הוא חומר מוצק מסיבי ופועל יוצא מכך גם דלתות ברזל הן כבדות ומסיביות ומקנות תחושה של הגנה. דלתות ברזל יהיו כבדות ועוצמתיות יותר לעומת דלתות אך יחד עם זאת העיצוב של הדלת יביא לכך שלא תהיה תחושה של כניסה למצבר כאשר באים להיכנס לבית או למשרד.
יכולת העיבוד של המתכת מאפשר ליצרניה ליצור דלתות ברזל באופן שמטשטש את המהות של החומר. כלומר ניתן ליצור דלתות ברזל כך שבמבט ראשון לא ניתן יהיה להבחין שהן עשויות מברזל.מנגד ניתן לעשות שימוש בחומר בצורתו הגולמית יותר ובכך לשמור על מראה אותנטי וטבעי יותר ואף לראות חיבור לטבע.
ניתן למצוא גם דלתות ברזל המשולבות בזכוכית ובחומרים נוספים לרבות מתכות שונות. לסיכום דלתות ברזל משלבות חומר ייחודי, עוצמתי ואותנטי יחד עם תחושת הגנה ואפשרויות עיצוב מגוונות. ללא ספק דלתות ברזל הן מוצר ייחודי ויוצא דופן המיוצר רבות ביד אמן. כמובן שכתוצאה מכך מחירן של דלתות ברזל גבוהה יחסית.
 

מפתחים | אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים | דלתות פנים
  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מפתחים © 2009